۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۷۵۸۸
تراژدی بی پایان جاده ها

حرکت لاک پشتي چهارخطه بروجن-شهرکرد/حادثه شلمزار زنگ خطر را به صدا در آورد

اميد مي‌رود عمليات چهارخطه بروجن شهرکرد روزي به اتمام برسد تا مسافران و رانندگاني که از اين مسير عبور مي‌کنند با اطمينان خاطر به راه خود ادامه دهند.
حرکت لاک پشتي چهارخطه بروجن-شهرکرد/حادثه شلمزار زنگ خطر را به صدا در آورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جاده شهرکرد-بروجن يکي از محورهاي اصلي استان چهارمحال و بختياري به حساب مي‌آيد که بخش عظيمي از ناوگان حمل و نقل سنگين و ترانزيت کشور از اينجا عبور مي‌کند.

چهارخطه شهرکرد_بروجن از طريق شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور در حال اجراست و طبق وعده مسئولان استاني اين پروژه قرار بود در تيرماه امسال به بهره برداري برسد اما عمليات چهار خطه شدن آن به کندي پيش مي‌رود و به نظر مي رسد با حرکت لاک پشتي اين پروژه تا افتتاح آن راه زيادي باقي مانده باشد.

اين پروژه در حالي با حرکت لاک پشتي پيش مي رود که در برخي ماه‌هاي سال شاهد تصادفاتي در اين محور هستيم و سوانح رانندگي در اين مسير صفحه حوادث رسانه ها را خالي نمي گذارد.

جمعي از دانشجويان و کارمنداني که هر روز اين مسير را طي مي کنند ضمن گلايه از پيشرفت کند اين پروژه از مسئولان درخواست دارند هرچه زودتر اين جاده را تکميل کرده تا کمتر شاهد حوادث و تصادفات در اين جاده باشند.

آنان معتقدند به دليل عبور و مرور زياد خودروها بايد با شتاب دادن به اجراي اين پروژه جلو خسارت هاي ناشي از سوانح رانندگي در اين مسير را گرفت.


حادثه شهرکرد شلمزار زنگ خطر را به صدا در آورد

يک دانشجو اهل شهر فرادنبه در گفتگو با کلار، اظهار داشت: حوادث جاده اي دل هر انساني را به درد مي آورد؛ حادثه اي که چند روز پيش در جاده شهرکرد شلمزار رخ داد شش نفر جان خود را از دست دادند و چند نفر ديگر هم مصدوم شدند اين حوادث تا کي بايد ادامه داشته باشد چرا پيش از اتفاق افتادن چنين حوادثي فکري به حال جاده ها نمي کنند.

وي ادامه داد: حادثه شهرکرد شلمزار بايد زنگ خطري باشد تا براي تکميل چهارخطه شهرکرد-بروجن و ديگر جاده هاي استان هر چه زودتر اقدام کرد.

لزوم سرعت بخشيدن به پروژه چهارخطه بروجن-شهرکرد

يکي از رانندگان هم که به خاطر شرايط کاريش هر روز از اين جاده عبور مي کند گفت: براي امنيت و کاهش سوانح رانندگي در اين مسير بايد عمليات چهارخطه کردن اين محور که مدتهاست در دست اجرا قرار گرفته با سرعت بيشتري ادامه يابد.

وي که جاده بروجن-شهرکرد را يکي از پرترددترين محورهاي استان چهارمحال و بختياري مي داند بر اين باور است که در صورت تلاش بيشتر مسئولين مي توان در مدت زماني کوتاه شاهد تکميل اين پروژه بود.

وضعيت نامناسب جاده ها مهمترين عامل وقوع حوادث است

يک راننده کاميون پايه يک آشنا به حوادث جاده اي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: يکي از مهمترين دلايل تصادف وضعيت نامناسب جاده ها و پايين بودن سطح استاندارد فني آنها است که مي تواند يکي از عوامل اصلي وقوع حوادث جاده اي باشد.

روح ا... نادري ضمن بيان اين که براي کاهش تلفات سوانح رانندگي بايد به بهبود کيفيت جاده ها توجه اساسي کرد، گفت: بهبود جاده ها در کاهش تصادفات جاده اي مي تواند بسيار موثر باشد.

وي تصريح کرد: منکر خطاي راننده و عوامل انساني در حوادث جاده اي نيستيم ولي غيراستاندارد بودن جاده ها يکي از مهمترين عوامل در بروز تصادفات شناخته مي شود.

نادري افزود: اميد مي‌رود عمليات چهارخطه بروجن شهرکرد روزي به اتمام برسد تا مسافران و رانندگاني که از اين مسير عبور مي‌کنند با اطمينان خاطر به راه خود ادامه دهند.

انتهاي پيام1026[ /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۸:۴۷

27 Dec 2019