۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۳۷۵۱۹
امام جمعه سابق بروجن:

اقدامات آمريکا شکست رژيم اسرائيل را سرعت مي بخشد/ترامپ احساس ضعف مي کند

امام جمعه سابق بروجن ضمن بيان اين که اقدامات آمريکا شکست رژيم صهيونيستي را زود هنگام خواهد کرد، تصريح کرد: رئيس جمهور آمريکا در معرض استيضاح قرار گرفته به همين خاطر دنبال آن است تا لابي هاي صهيونيست را با خود همراه کند.
اقدامات آمريکا شکست رژيم اسرائيل را سرعت مي بخشد/ترامپ احساس ضعف مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در واکنش به تصميم اخير آمريکا عليه قدس شريف، اظهار داشت: منشا اين تصيمم ناشي از ضعفي است که ترامپ در درون آمريکا احساس مي کند.

ترامپ در آمريکا احساس ضعف مي کند

وي اضافه کرد: ترامپ رئيس جمهور آمريکا در معرض استيضاح قرار گرفته به همين خاطر دنبال آن است تا لابي هاي صهيونيست را با خود همراه کند.

رژيم صهيونيستي متحمل شکست هاي زيادي شده است

سعادت فر ضمن بيان اين که از سوي ديگر رژيم صهيونيستي از سال ۲۰۰۶ تا کنون متحمل شکست هاي زيادي از جمله جنگ ۳۳ روزه تا نابودي داعش شده است، گفت: جريان صهيونيست هم براي حفظ روحيه خود نياز به اقداماتي داشت.

حجت الاسلام سعادت فر اقدام اخير براي نخست وزير رژيم صهيونيستي را به اشتباه بارزاني در کردستان تشبيه کرد و گفت: اين اقدامات در واقع نشانه ضعف آمريکا و رژيم اسرائيل است.

اقدامات آمريکا شکست رژيم اسرائيل را سرعت مي بخشد

وي با بيان اين که اقدامات اخير شکست رژيم صهيونيستي را زود هنگام خواهد کرد، افزود: چنين اقداماتي باعث جوشش و خروش بيشتر مردم مي شود و اسرائيل ۲۵ سال آينده و حتي زودتر از آن را تجربه نخواهد کرد.

امام جمعه سابق بروجن افزود: کشورهاي اسلامي که آزادي خواه هستند و بر مبناي اسلام پيش مي روند مخالفت هايي با چنين اقداماتي داشته و خواهند داشت و آن دسته از کشورهايي که حاکمان آنها هم پيمان با آمريکا و رژيم صهيونيستي هستند از اين اقدامات حمايت مي کنند که قطعا موجب رسوايي آنها در جهان اسلام خواهد شد.

سعادت فر با اشاره به اين که چنين اقداماتي موجب وحدت بيشتر جبهه مسلمان مي شود، تصريح کرد: از طرف ديگر مردمي که حتي مسلمان نيستند اما تفکرات ضد صهيونيستي دارند متحدتر خواهند شد.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اين که اقدامات رئيس جمهور آمريکا اعتراض هاي بسيار زيادي در پي داشته است، گفت: موقعيت ترامپ رئيس جمهور آمريکا با چنين اقدامات و تصميماتي روز به روز ضعيف تر خواهد شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۳۷

3 Jan 2020