۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۳۷۴۸۸
امام جمعه کوهرنگ:

ترامپ، تجسم ناداني!/ اسرائيل به موزه عبرت تاريخ نزديک شد!

امام جمعه کوهرنگ گفت: حرکت اشتباه رئيس جمهور عجول، نادان، ناپخته آمريکا موجب شد تا نابودي اسرائيل تسريع شود و در اين ميان وحدت مسلمانان نيز تقويت شده و روز به روز بيشتر خواهد شد.
ترامپ، تجسم ناداني!/ اسرائيل به موزه عبرت تاريخ نزديک شد!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 17 آذر چلگرد با سفارش همگان به پرهيزگاري و تقدير از حضور مردم در نماز جمعه با توجه به يخبندان بودن جاده ها و با اشاره به اقدام اخير رئيس جمهور امريکا گفت: اقدام نابخردانه و عجولانه دولت امريکا در معرفی بيت المقدس بعنوان پايتخت اسرائيل يک اقدام اهانت آميز و تحريک کننده است که همه جهانيان حتي حاميان امريکا و اسرائيل اين اقدام را محکوم کردند.

حجت الاسلام سعيد حسين پور با بيان اينکه اين اقدام بدون اينکه قطعنامه اي از سوي سازمان ملل در اين مورد صادر شده است صورت پذيرفت، بيان داشت: در حالي که نه از قبل زمينه اي مهيا نشده است و نه شرايط گفتگو مهياست بصورت يک جانبه اين تصميم غلط اتخاذ شده است که جا دارد کشورهاي مسلمان واکنش سختي عليه آن انجام دهند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ اتخاذ چنين تصميمي از سوي امريکا را نشانه عجز و ناتواني در برهم زدن منطقه دانست و افزود: امريکا و همپيمانانش بعد از تشکيل گروهک هاي تروريستي از جمله القاعده و داعش و نا امني در منطقه به شکل خفت باري شکست خورد و با اين اقدام در پي منحرف کردن افکار عمومي است.

وي بيان کرد: آنها فکر مي کردند با انتقال پايتخت به بيت المقدس  شاهد تبريک و شادباش رفقاي خود خواهند بود اما فکر نمي کردند در کنار اعتراض مردم جهان حتي سران کشورهاي رفيق خودشان هم مخالفت کنند و آنها در انزوا قرار گيرند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي کوهرنگ تصريح کرد: حرکت اشتباه رئيس جمهور عجول، نادان، ناپخته آمريکا موجب شد تا نابودي اسرائيل تسريع شود و در اين ميان وحدت مسلمانان نيز تقويت شده و روز به روز بيشتر خواهد شد.

حسين پور اظهارداشت: به رئيس جمهور آمريکا توصيه مي کنيم تاريخ را مطالعه کند و جغرافيا را بشناسد و ببيند در گذشته در عراق، سوريه، لبنان، يمن، افغانستان دنبال چه چيزي بودند و به کجا رسيدند و امروز هم در اسرائيل همان نتيجه گذشته را خواهند گرفت.

وي گفت: حمايت آمريکا از داعش و گروهک هاي تروريستي باعث نابودي زودتر اين جنايتکاران شد و آتش اين توطئه نيز دامن خود آمريکا را فراخواهد گرفت.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۷:۰۴

13 Feb 2020