۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۷۴۸۱
جاده هاي کوهرنگ لغزنده هستند

گردنه چري بازگشايي شد/ امداد رساني به 60 خودروي گرفتار در برف

گردنه چري در شهرستان کوهرنگ که از روز گذشته دچار کولاک شديد شده بود بازگشايي شد.
گردنه چري بازگشايي شد/ امداد رساني به 60 خودروي گرفتار در برف
به گزارش جهانبین نیوز، معاون فرماندار کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شديد که طي آن گردنه چري ديشب بسته شده بود با تلاش نيروهاي امدادي و راهداران بازگشايي شد، اما عبور مرور بسيار سخت است.

علي بدري بابادي افزود: ديشب بعلت کولاک شديد، ديد در گردنه چري به کمتر از يک متر مي رسيد و اين گردنه بسته شد.

بدري بابادي بيان داشت: هم اکنون بجز جاده گردنه عسل کشان تمام محورهاي مواصلاتي شهرستان کوهرنگ باز هستند اما بعلت لغزنده بودن جاده ها عبور و مرور به سختي امکانپذير است.

در همين حال رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ گفت: با آغاز بارش برف و شروع کولاک عمليان امدادي اکيپ هاي امدادي جمعيت هلال احمر کوهرنگ آغاز شد که طي آن 45 خودرو گرفتار در گردنه هاي شاه منصوري و چري توسط نجاتگران هلال احمر رها سازي شدند.

بيژن طاهري افزود: به 120 نفر اقلام ضروري از جمله پتو، کنسروجات، بسکويت و موادغذايي توزيع شد.

وي با بيان اينکه 20 نفر اسکان داده شدند، گفت: چهار اکيپ امدادي هلال احمر شامل سه آمبولانس و یک دستگاه خودروي پيکاپ بهمراه 18 نجاتگر با سرپرستي اينجانب رياست هلال احمر مشغول به فعاليت و امداد رساني هستند.

رئيس اداره راه و ترابري شهرستان کوهرنگ هم در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر از امدادرساني و يدک کردن 15 خودرو خبر داد.

وحيد باقري افزود: اين تعداد خودرو در کولاک گردنه شاه منصوري متوقف شده بودند که با اقدام به موقع نيروهاي راهداري نجات يافتند.

باقري بيان داشت: 38 نيرو راهداري در قالب 6 اکيپ در حال امدادرساني و برف روبي جاده ها هستند بطوريکه از صبح عمليات نمک پاشي در کليه جاده هاي برون شهري آغاز شده است و عبور و مرور انجام مي شود.

وي با اشاره به اينکه عمليات امداد و نجات همچنان ادامه دارد، افزود: اين تعداد نيروي راهداري در بخش مرکزي کوهرنگ خدمات رساني مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /10ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۹:۵۴

13 Jan 2020