۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۳۷۴۵۷
در اولين همايش تجليل از نخبگان شهرستان سامان

16نفر از نخبگان شهرستان سامان تجليل شدند

رئيس بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري از تجليل 16 نخبه علمي, ورزشي و فرهنگي در شهرستان سامان خبر داد.
16نفر از نخبگان شهرستان سامان تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما؛ مجتبي بنياديان رئيس بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري در اولين همايش تجليل از نخبگان شهرستان سامان با بيان اينکه هدف از اين همايش تجليل, تکريم و تشويق از سرآمدن و استعداد هاي برتر اظهار داشت و ابراز کرد: براي تکريم استعداد هاي برتر نياز به شناسايي، هدايت و حمايت از سوي تمامي دستگاه هاي اجرايي است تا با حمايت از استعداد هاي برتر به افراد نخبه در جامعه دست يابيم.

بنياديان با اشاره بر اينکه استعداد هاي برتر به واسطه استعداد يابي در زمينه هاي مختلف علمي، ورزشي، پژوهشي, هنري و... بايد در بين آحاد مختلف جامعه شناسايي شود تا اين تعداد افراد به درجه نخبگي برسند، عنوان کرد: بايد قشر دانشجو و دانش آموز بيش از افراد ديگر جامعه مورد حمايت و توجه قرار گيرد در بين اين قشر ها افراد برتر و اثر گذاري در جامعه وجود دارد.

وي با اشاره بر اينکه با تجليل از استعداد هاي برتر و افراد نخبه شاهد الگوسازي در جامعه هستيم و الگوسازي در جامعه موجبات اثرگذاري بيشتري را در جامعه به وجود مي آورد، بيان داشت: تلاش و کوشش ما در راستاي الگوبرداري است که تاثير شگرف در جامعه داشته باشد و تفکر اجرايي را در جامعه نهادينه کند.

بنياديان با بيان اينکه همايش تجليل از نخبگان هرساله در يکي از شهرستان هاي استان برگزار مي شود، اذعان داشت: در اين شهرستان از ۱۶ نخبه علمي، فرهنگي و ورزشي تجليل شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۴:۲۳

30 Jan 2020