۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۷۳۷۷
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کیار:

ارسال دومين محموله کمک هاي مردم کيار به مناطق زلزله زده کرمانشاه

رئيس جمعيت هلال اجمر شهرستان کيار از ارسال دومين محموه کمک هاي مردمي ار شهرستان کيار به مقصد مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
ارسال دومين محموله کمک هاي مردم کيار به مناطق زلزله زده کرمانشاه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار، عنايت برخورداري در مراسم اعزام دومين مرحله از کمک هاي مردمي از شهرستان کيار به مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: با وقوع زلزله غرب کشور و با توجه به وسعت اين زلزله و شدت آسيب ها و خسارات‌های وارد شده نيروهاي امدادي و مردمي در جاي جاي کشور براي کمک به اهالي زلزله زده کرمانشاه بسيج و راهي اين مناطق شدند که از شهرستان کيار نيز سه اکيپ امداد و نجات با تجهيزات کامل امدادي به اين مناطق اعزام شد.

وي افزود: علاوه بر تيم هاي امداد نجات که به مناطق زلزله زده اعزام شد مردم نوعدوست شهرستان کيار نيز با اهدا اقلام زيستي شامل چادر و پتو، مواد غذايي، مواد بهداشتي و ديگر کالاهاي مورد نياز و ضروري به ياري هموطنانمان در غرب کشور شتافتند.

برخورداري گفت: از زمان وقوع زلزله تاکنون دو محموله کالاهاي اهدايي و وجوه نقد اهالي شهرستان کيار توسط هلال احمر شهرستان کيار به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است که ارزش اين محموله بيش از ۷۰۰ ميليون ريال ارزيابي مي شود.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کيار از آمادگي کامل هلال احمر جهت تداوم کمک رساني به مناطق آسيب ديده ناشي از زلزله خبر داد و افزود: هلال احمر تا زمان رفع کامل بحران خدمات رساني به زلزله زدگان را ادامه مي دهد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۰:۳۲

6 Jan 2020