۰
plusresetminus
نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري استان چهارمحال و بختياري با شعار "پژوهش تقاضامحور و تجاري‌سازي فناوري زيربناي توليد اشتغال" آغاز به کار کرد.
ارائه اختراعات پژوهشگران دانشگاه شهرکرد در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري استان چهارمحال و بختياري با شعار "پژوهش تقاضامحور و تجاري‌سازي فناوري زيربناي توليد اشتغال" آغاز به کار کرد.

در اين نمايشگاه فناوران و پژوهشگران استان چهارمحال و بختياري در ۴۵ غرفه دستاوردهاي پژوهشي خود را به نمايش گذاشتند؛ که ۲۵ غرفه مربوط به شرکت‌هاي دانش بنيان، ۲۲ غرفه مربوط به دانشگاه‌ها و دستگاه هاي اجراي است بوده و از پنج محصول فناور در زمينه‌هاي آب، فناوري، ICT ، IT و نرم افزار رونمايي گرديد.

پژوهشگران دانشگاه شهرکرد با ارائه‌ي برخي دستاوردها و اختراعات خود هم‌چون تستر سيم‌کشي خودرو، تستر ECU، سنسور و پروگرامر خودرو، دستگاه تاج‌سنج درخت، دستگاه تکثير و پرورش کنه در محيط آزمايشگاه، سيستم تشخيص اشياء، سامانه‌ي فروش صنايع دستي، ربات تکمن، ربات مسيرياب، انواع پهپاد و آخرين يافته‌ها و پژوهش‌هاي علمي پژوهشکده‌ها و مراکز تحقيقاتي اين دانشگاه، به صورت فعال در هجدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن‌آوري استان چهارمحال و بختياري مشارکت دارند.

شايان ذکر است؛ از دو محصول فناور بسته حمايت زنبور عسل و سامانه تاييد اصالت محصولات سالم و ارگانيک نيز درمراسم افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي استان چهارمحال و بختياري رو نمايي شد.​

گفتني است دکتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهرکرد و جمعي از مسئولين استان چهارمحال و بختياري با حضور در غرفه‌ي دانشگاه شهرکرد در هجدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن‌آوري استان، در جريان آخرين دستاوردهاي پژوهشي محققان اين دانشگاه قرار گرفتند.

انتهاي پيام1026ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۰:۰۳

30 Dec 2019