۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۷۲۸۵
امام جمعه شهرستان بن مطرح کرد:

بسيج يادگار امام خميني(ره)و منشا خير و برکت است

امام جمعه شهرستان بن گفت: هر جايي که امام خميني(ره) حرکت و اقدام و يا کاري انجام داده،ماندگار و منشا خير و برکت مي باشد و يکي از اين يادگار ها همين بسيج مي باشد که براي مردم و خدمت رساني به مردم است.
بسيج يادگار امام خميني(ره)و منشا خير و برکت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت:خداوند در قرآن کريم مي‌فرمايد يکي از شاخصه‌هاي و نشانه‌هاي ايمان در مؤمنين اداي امانت و مومنين  کساني هستند که در امانت خيانت نکرده و به عهد خود وفا مي‌کنند.

وي افزود :امانت‌داري و توجه به امانت‌داري يکي از بزرگ‌ترين و بارزترين  ارزش‌هاي انساني در دين اسلام و شخصيت  پيامبر اکرم (صلي‌الله عليه واله وسلم) مي باشد

وي بيان  داشت : اين شاخصه در تمامي اهل‌بيت به خصوص حضرت پيامبر اکرم (صلي الله عليه و اله و سلم)  و حضرت علي( عليه السلام )بروز و ظهور بسياري داشته است و حتي قبل از به بعثت رسيدن پيامبر اکرم ايشان را به‌عنوان محمدامين مي‌شناختند.

خطيب نماز جمعه بن گفت : همان‌طورکه در حيث ثقلين آمده است امانت داري به مسائل مادي ختم نمي‌شود بلکه به مسائل معنوي هم اطلاق ميشود و همين دين اسلام و سنت پيامبر اکرم (صلي الله عليه و اله و سلم) نزد ما امانت و بايد در حفظ اين‌ها تلاش بکنيم.

ميرافضلي گفت : همين تربيت دانش آموزان، برطرف کردن مشکلات مردم، انقلاب اسلامي و ناموس مردم و...اين‌ها هم امانت هستند و بايد رعايت امانت را به نحو احسن انجام دهيم و بايد دقت کنيم که اين‌ها درست و صحيح انجام شود و اين امانت ها به نحو احسن انجام شود و به دست صاحبان اصلي آن برسد.

وي بيان داشت : در اين مدت که زلزله کرمانشاه همدردي و همدلي شما مردم عزيز را به عرصه نمايش گذاشت و واقعاً تلاش هاي بسيار خوبي انجام شد.

ميرافضلي مطرح کرد :  در ديدار خارج از تشريفات و مستقيم مقام معظم رهبري از مردم زلزله زده کرمانشاه اين حمايت هاي شما از مردم زلزله زده مشخص و مشهود بود و ايشان در بازديد خود فرمودند : کارهاي بسيار خوبي و تلاش هاي خوبي انجام شده است ولي به اين ميزان خدمت رساني راضي نيستيم و بايد تلاش هاي براي هرچه بهتر شدن اوضاع و شرايط اين مردم را بيشتر کنيم.

امام جمعه شهرستان بن  با تبريک هفته بسيج و نام گذاري سالروز تشکيل بسيج به فرمان امام خميني افزود: هر جايي که امام خميني حرکت و اقدام و يا کاري انجام داده،ماندگار و منشا خير و برکت مي باشد و يکي از اين يادگار ها همين بسيج ميباشد که براي مردم و خدمت رساني به مردم است.

وي گفت : به واسطه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تأسيس بسيج و تقويت بسيج و روحيه بسيجي دغدغه‌هاي ما حفظ مرزها نيست بلکه امروز در تلاش هستيم تا اين فرهنگ را صادر کنيم و حتي در راه اهلبيت شهداي مدافع حرم را تقديم مي‌کنيم که اجازه  نمي‌دهيم اين داعش هاي خبيث گوشه چشمي به حرم اهلبيت  و سرزمين هاي مسلمانان داشته باشند.

خطيب نماز جمعه بن گفت: امروز  به حول و قوه الهي و همچنين رشادت هاي جوانان اين سرزمين و  در نامه سردار قهرمان اسلام سردار سليماني هم آمده بود که بيني استکبار و اسرائيل و آمريکا و عربستان و حاميان مالي و تجهيزاتي و نفراتي داعشيان به خاک ماليده شده و اين ها با حمايت هاي مادي و معنوي رهبري عزيز انقلاب و جان فشاني هاي خانواده هاي اين خانواده شهداي مدافع حرم به نتيجه رسيد است.

وي مطرح کرد:بعضي افراد باور نداشته‌اند که داعش را بشود شکست داد و اينها را با اين خفت و خاري از بين ببرند و حتي در داخل کشور هم صدا هاي مي‌آمد که بايد از جنگ جلوگيري شده و با صالح و سازش و مذاکره با داعشيان جلو برويم اين‌ها از ابهت پوشالي داعش ترسيده بودند و داعش را به عنوان يک ابر قدرت حساب مي‌کردند .

ميرافضلي  بيان داشت : امروزه در کل جهان به قدرت ايران پي برده اند و به چشم خود ديدند که ايران با گوشه اي بسيار کوچک و ناچيز از قدرت خود در سوريه چه کرد و قدرت هاي پوشالي و توخالي اينها را در هم شکند.

وي در پايان با تسليت ايام شهادت امام حسن عسکري عليه السلام و تبريک براي به امامت رسيدن امام زمان عج الله تعالي فرجه افزود:ما بايد تلاش بکنيم تا وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهيم هم در ميلاد ائمه اطهار و هم در شهادت ها و به خصوص اين روز عزيز که براي ما مسلمانان از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
انتهاي پيام/520ز

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۴:۲۰

26 Dec 2019