۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۷۱۹۱

اساتيد و دانشجويان برتر حوزه کتابخواني دانشگاه آزاد شهرکرد تجليل شدند

در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد از 48 استاد، کارمند و دانشجوي برتر در حوزه کتاب و کتاب خواني با اهداي لوح سپاس قدرداني و تجليل شد.
اساتيد و دانشجويان برتر حوزه کتابخواني دانشگاه آزاد شهرکرد تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، به مناسبت هفته کتاب، کتابخواني و کتابدار از ۴۸ عضو برتر در بخش مسابقه کتابخواني، کتاب برتر و کتابداران دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد قدرداني شد.

بهزاد زماني دهکردي معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد با اعلام اين خبر گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخواني، حوزه کتابخانه مرکزي دانشگاه برنامه هاي متنوعي ازجمله مسابقه کتابخواني در سطح دانشجويان و کارکنان، مسابقه نقاشي با موضوع کتاب در بين فرزندان کارکنان و اعضاي هيات علمي، انتخاب کتاب برتر دانشگاه در سال ۱۳۹۶ برگزار کرد.

وی افزود: امسال پس از ارزيابي، کتاب بافت شناسي پايه دامپزشکي تاليف دکتر بهزاد مبيني عضو هيات علمي گروه دامپزشکي دانشگاه به عنوان کتاب برتر سال انتخاب و تجليل شد.

وي اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه کتاب و تقدير از کتابداران کتابخانه هاي دانشگاه، برگزاري کارگاه آموزشي جستجوي مقالات فارسي و لاتين از ديگر برنامه هاي هفته کتاب و کتاب خواني است که با همت حوزه کتابخانه مرکزي دانشگاه برگزار مي شود.

زماني دهکردي تصريح کرد: دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد داراي يک کتابخانه مرکزي و هفت کتابخانه دانشکده اي و کلينيکي با مجموعه ۱۴۳۰۰۰ جلد کتاب است.

در پايان با حضور دکتر بهزاد زماني دهکردي معاون پژوهش و فناوري، دکتر مهدي جهانگيري مدير مرکز رشد واحدهاي فناور و دکتر محمد اسماعيلي فارساني رييس کتابخانه هاي دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد از ۴۸ استاد، کارمند و دانشجوي برتر در حوزه کتاب و کتاب خواني با اهداي لوح سپاس قدرداني و تجليل شد.

انتهای پیام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۸:۰۲

28 Dec 2019