کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاج عبدالله پيرمرد خير و معتمد شهر بن:

امروز و فردا کردن مسئولين امانم رابريده/با فرهنگ و تاريخ کهن شهر بن موزه مردم شناسي نياز مبرم است

24 آبان 1396 ساعت 15:34

حاج عبدالله احمدی بنی پیرمرد خیر و معتمد شهر که چندین سال هست دلش می خواهد موزه ای در شهر بن راه اندازی شود از مسولین بخاطرعدم همکاری گلایه مند است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از   زنگ خبر ، حاج عبدالله احمدي بني پيرمرد خير و معتمد شهر که چندين سال هست  دلش مي خواهد موزه اي در شهر بن راه اندازي شود.

براي همين کار با هر مسئولي که مي شده است مکاتبه نموده يا حضوري در جلساتشان حضور يافته تا به هر طريقي آنها را متقاعد کند که شهر بن داراي فرهنگ و تاريخ کهن است و نياز مبرم به يک موزه مردم شناسي دارد.

ايشان توانسته است برخي از اشياء و آثار تاريخي را جمع آوري نمايد تا قدمي باشد براي دلسوزي مسئولين، که اکنون به دليل نبود جا و مکان در وضعيت نامناسبي نگهداري مي شوند.




ايشان با التماس و درخواست،هيئت امنا يک حمام عمومي در بهترين نقطه شهر و با بهترين فضا راضي کردند که اين حمام را که ديگر استفاده نمي شود جهت راه اندازي اين موزه در اختيار مسئولين ذيربط قراردهند.

که تا حدودي واگذاري اين حمام به مسئولين انجام شد و آنها با يک پيمانکاري جهت بازسازي و ساخت حمام براي موزه قرارداد بستند، که اين قرارداد هم به سرانجام نرسيد.

حاج عبدالله احمدي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر ، ميگويد:  ديگر از دست وعده و وعيدهاي مسئولين خسته شده ام و پاهايم ديگر رمق رفتن به اين اداره و آن اداره را ندارد.

در اين چند سال مسئولين مختلفي آمدند و رفتند و وعده و وعيدهاي فراواني دادند ولي همش حرف بود و عملي در ميان نبود.

پيرمرد دلشکسته مي گويد مسئولين لااقل جواب درستي نمي دهند که اگر مايل به راه اندازي اين موزه نيستند و اميدي به مدد آنها نيست خود با کمک مردم خير اقدام به راه اندازي اين موزه نمايد .

 امروز و فردا کردن مسئولين امانم رابريده و  افرادي هستند که آثار و اشياء قديمي در منازل خود دارند و منتظر هستند موزه اي در بن راه اندازي شود تا آنها را به موزه اهدا نمايند.

حاج عبدالله وقتي مي شنود که اشياء تاريخي در جاي جاي شهر بن پيدا مي شوند و آنها را به شهرها و استان هاي ديگر مي فرستند دلشکسته تر مي شود که چرا ما موزه اي نداشته باشيم که آنها را براي آيندگان خود به نمايش بگذاريم.

حاج عبدالله همچنان منتظر است تا ندايي از يک مسئولي بشنود ، ندايي که بوي عمل بدهد.

انتهاي پيام/520ز


کد مطلب: 37114

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37114/امروز-فردا-کردن-مسئولين-امانم-رابريده-فرهنگ-تاريخ-کهن-شهر-بن-موزه-مردم-شناسي-نياز-مبرم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir