۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۷۰۰۲
فرماندار شهرستان بن:

سهم شهرستان بن از اشتغال فراگير بیش از 141 ميليارد ريال است

فرماندار شهرستان بن گفت: سهم اشتغال شهرستان از محل اشتغال فراگير استان 141 ميليارد و 150 ميليون ريال است.
سهم شهرستان بن از اشتغال فراگير بیش از 141 ميليارد ريال است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر؛ کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: تسهيلات اشتغال فراگير به هر طرحي که بتواند باعث ايجاد اشتغال براي بيش از ده نفر و ايجاد اشتغال پايدار کند تعلق مي گيرد.

اکبريان ادامه داد: بازپرداخت اين تسهيلات با سود ۱۸ درصد و براي طرح هاي سرمايه در گردش، توسعه اي و جديد پرداخت مي شود.

وي با تأکيد بر اينکه تسهيلات اشتغال فراگير به طرح هاي خوداشتغالي و مسکن تعلق نمي گيرد يادآور شد: چهارده رشته و رسته ازجمله صنايع تبديلي کشاورزي و دامداري، صنعت فرش، ميوه هاي دانه دار، گردشگري و بوم گردي، فناوري و آي تي، پوشاک و گياهان دارويي مجوز دريافت اين تسهيلات را دارند.

محمود جلالي رئيس کارگروه تعاون استان نيز در اين جلسه گفت: سهميه شهرستان بن براي ثبت نام در سامانه رصد (سامانه متقاضيان طرح‌هاي اشتغال زايي) ۸۸۲ نفر است که تاکنون ۱۷۶ نفر در اين سامانه ثبت نام کرده اند.

جلالي اظهار کرد: اطلاعات شاغلان در اين سامانه براساس خوداشتغالي، اشتغال‌زايي حقيقي و حقوقي، اشتغال دولتي و غيردولتي و در بخش‌هاي مختلف صنعت، خدمات و کشاورزي ثبت مي‌شود.

جلالي گفت: اين سامانه توسط کاربران دستگاه هاي اجرايي جهت ثبت اشتغال ايجاد شده مورد استفاده قرار مي گيرد که از اين طريق ميزان اشتغال تحقق شده از سوي دستگاه هاي اجرايي در حال ثبت است.

وي سهم شهرستان را در طرح هاي خوداشتغالي ۶ ميليارد و ۷۵۰ ميليون ريال عنوان کرد و افزود: اين ميزان در دو بخش پشتيبان و مستقل به متقاضيان پرداخت مي شود و سقف آن براي هر مورد تا ۲۰۰ ميليون ريال است.

جلالی خاطرنشان کرد: تنها افرادي مي توانند از تسهيلات اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعي استفاده کنند که به عنوان بيکار يا کارفرما در سامانه هاي اين اداره ثبت نام کرده باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۲۶

1 Jan 2020