کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير عامل موسسه خيريه قلب کوچک ايمان:

هفت مددجوي بنی به پياده روي اربعين حسيني اعزام شدند

14 آبان 1396 ساعت 12:27

مديرعامل موسسه خيريه قلب کوچک ايمان گفت: مردم خوب و فهيم شهرستان بن نزديک 30 ميليون ريال کمک براي مدد جويان ارسال کردند و توانستيم امسال با اين هزينه هفت نفر از مددجويان را به سفراربعين اعزام کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ هاجر مصلح  مديرعامل موسسه خيريه قلب کوچک ايمان در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: اين موسسه تحت نظارت بهزيستي شهرستان بن انجام فعاليت کرده و در حال حاضر 290 معلول را در سطح شهرستان تحت پوشش دارد.

وي افزود: ما معلولين جسمي حرکتي، شنوايي، ذهني و بينايي رو تحت پوشش داريم وخدماتي شامل  اشتغال، مسکن، کمک هزينه تحصيلي براي دانشجويان و دانش اموزان، کمک هزينه درمان، مناسب سازي، برنامه هاي تفريحي از قبيل اردو ، مسابقه و... برگزاري کارگاه به منظوره تغييره نگرش جامعه و از همه مهم تر مجري برنامه سي بي ار در شهرستان CBR  يعني  توانبخشي مبتني بر جامعه را در دستور کار داريم .

مصلح افزود: باتوجه به اقدامات ارزشمند سال‌هاي گذشته براي بهره‌مندي از ظرفيت عظيم و معنوي پياده‌روي زائران اربعين سرور و سالار شهيدان، اباعبدالله الحسين(ع)، امسال نيز برنامه ريزي مناسب و همه‌جانبه در زمينه اعزام مددجويان به عتبات عاليات همزمان با اربعين حسيني انجام شد.

وي بيان داشت: در قالب اين طرح، نيازمنداني که تاکنون موفق به زيارت اماکن مقدسه نشدند، در طول سال شناسايي و ساماندهي شده تا با کمک خيران، امکان سفر آنها به عتبات عاليات، مشهد مقدس و ديگر اماکن مقدسه فراهم شود.

مدير عامل موسسه خيريه قلب کوچک ايمان مطرح کرد: امسال با مطرح کردن اين موضوع که کساني که امسال خود نمي توانند به سفر اربعين بروند هزينه اش را به مددجوياني که تحت نظارت ما هستند بدهند تا بتواند در قالب کمک هاي مالي اين افراد را به سفر با ارزش اربعين فرستاد.

مطلح گفت: مردم خوب و فهيم ما با استقبال از اين طرح نزديک 30 ميليون ريال کمک براي اين مدد جويان ارسال کردند و توانستيم امسال با اين هزينه هفت نفر از مددجويان را به سفراربعين اعزام کنيم.

وي هدف از برگزاري اين سفرهاي زيارتي را براي ايجاد نشاط روحي و رواني، تقويت باورهاي ديني و اعتقادي، ارج نهادن به خانواده‌هاي نيازمند تحت حمايت و  ايجاد روحيه خودباوري در مددجويان عنوان کرد و افزود: تاکنون اين سفرهاي زيارتي تأثيرات بسزايي در زندگي خانواده‌هاي تحت حمايت داشته است.

مطلح با بيان اينکه هم اکنون مددجويان فراواني هستند که آرزوي زيارت کربلا را در دل دارند، خاطر نشان کرد: اما تاکنون اين افراد به سبب عدم بنيه اقتصادي مناسب موفق به سفر عتبات عاليات نشدند که موسسه  تمام تلاش لازم را براي جمع آوري کمک‌هاي مردمي، خيران، حاميان طرح اکرام و مؤسسات خيريه به منظور تأمين کمک هزينه زيارت اين مددجويان به کار گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 36964

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36964/هفت-مددجوي-بنی-پياده-روي-اربعين-حسيني-اعزام-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir