۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۶۹۲۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از تاخیر در انتخاب استاندار/ همه با مشت گره کرده در راهپیمایی 13 آبان حاضر می‌شویم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از تعلل بیش‌ از حد در انتخاب استاندار انتقاد کرد و افزود: مردم در این خصوص گلایه‌مند هستند اما با این وجود هنوز استانداری برای استان انتخاب نشده است.
انتقاد نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از تاخیر در انتخاب استاندار/ همه با مشت گره کرده در راهپیمایی 13 آبان حاضر می‌شویم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: خدا در قرآن بر اهمیت مبارزه با مستکبران تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه در آیات قرآن مستکبر کسی معرفی می‌شود که راه حق را مسدود سازد و جایگاه مستکبران جهنم است بیان داشت: مکر مستکبران همیشه توخالی و بی‌ارزش بوده و به خودشان باز می‌گردد.

نکونام با بیان اینکه دشمن در طول 38 سال انواع توطئه‌ها را علیه ایران داشته اما به لطف خدا همه آن‌ها به خودشان بازگشت و به جایی نرسیدند تاکید کرد: استکبارستیزی فرهنگ دینی است و همه پیامبران استکبارستیز بوده و پیروز میدان مبارزه با استکبار بودند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان بیان داشت: ایشان در جمع نوجوانان مسیر انقلاب را روشن دانستند و بر ادامه این مسیر تاکید کردند.

امام جمعه شهرکرد به فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی، شهادت جمعی از دانش آموزان و... ازجمله اتفاقاتی است که در این روز رخ داده است.

نکونام به اهمیت استکبارستیزی از چند وجه اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال سیاست‌های شیطنت‌آمیز در کشور است و به همین دلیل است که راهپیمایی 13 آبان تنها محدود به دلیل بدعهدی آمریکا در بحث برجام نیست.

امام جمعه شهرکرد حضور همه گروه‌ها و جناح‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان را لازم و ضروری عنوان و اضافه کرد: همه در این روز با فریاد هماهنگ و مشت گره کرده شرکت خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید یک‌ سری از ضرورت‌ها ازجمله افزایش توان نظامی، حمایت از نیروهای مسلح و حمایت از نیروهای مقاومت را در دستور کار قرار دهند ادامه داد: مسئولان کشور وظایفی ازجمله حضور در مجامع بین‌المللی و تبیین سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی، آشکار کردن چهره خبیث آمریکا، خنثی کردن سیاست‌های آمریکا در منزوی کردن جمهوری اسلامی و شکل‌دهی یک جبهه قوی در دنیا برای منزوی کردن آمریکا را بر عهده دارند و این مسئله در ایام کنونی یکی از ضرورت‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری دفاع از مظلومان را مهم‌ترین سیاست کشور عنوان و یادآور شد: ایران همیشه در مقابل ظلم ایستادگی می‌کند و در این مسیر از راه خود کوتاه نمی‌آید.

نکونام به اربعین و پیاده‌روی بزرگ شیعیان اشاره و تاکید کرد: پیاده‌روی اربعین پیام‌های زیادی برای دشمنان اسلام دارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به انتقاد از عملکرد شورای فرهنگ عمومی در استان پرداخت و اضافه کرد: رویکردهای زندگی ما باید براساس تعالیم دین اسلام باشد و تعالیمی که از گذشتگان برایمان مانده و با دینمان همخوانی ندارد باید حذف شود.

نکونام از تعلل بیش‌ از حد در انتخاب استاندار انتقاد کرد و افزود: مردم در این خصوص گلایه‌مند هستند اما با این وجود هنوز استانداری برای استان انتخاب نشده و دولتمردان باید بر اساس معیارهایی از جمله توانمندی، تندرو نبودن در امور سیاسی و دخالت نداشتن در فتنه فردی را معرفی کنند، زیرا بسیاری از کارها در استان به آمدن استاندار موکول شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۷:۵۶

28 Dec 2019