۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۶۹۲۲
به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي

برگزاري آزمون علمي بسيج دانش آموزي در شهرستان بن

آزمون علمي بسيج دانش آموزي با حضور دانش آموزاني از مقاطع مختلف تحصيلي در شهرستان بن برگزار شد.
برگزاري آزمون علمي بسيج دانش آموزي در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز ، محمدرضا احمدي مسئول حوزه بسيج دانش آموزي شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: هفته بسيج دانش‌آموزي و روز 13 آبان يادآور حماسه جاويدان و قهرمانه دانش‌آموزاني است که افتخارات بزرگي را براي نسل هاي آينده ايران اسلامي به يادگار گذاشته اند.



 
احمدي بیان داشت: به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي و در راستاي اهداف علمي و آموزشي با حضور 150 نفر از دانش آموزان در مقطع (هفتم، هشتم و نهم) آزمون علمي بسيج در سطح شهرستان در مدرسه عصمت بن برگزار شد.

مسئول بسيج دانش آموزي شهرستان بن  هدف از برگزاري اين آزمون را تعيين سنجش علمي دانش آموزان عنوان کرد و تاکید کرد: بسيج دانش آموزي در راستاي رسالت خود علاوه بر انجام کارهاي فرهنگي و توجه به مسائل اعتقادي دانش اموزان، در حوزه هاي علمي نيز برنامه هاي مختلفي را در طول سال تحصيلي دردستور کار قرار داده است.
وي افزود: روشن شدن وضعيت علمي و تحصيلي دانش آموزان، کمک به خانواده ها جهت دست يابي آسان تر به نقاظ ضعف و قوت تحصيلي فرزندان، تمرين در يک رقابت کشوري و ايجاد انگيزه براي مطالعه در بين دانش آموزان از مهمترين اهداف آزمون هاي علمي بسيج است.

احمدي با اشاره به استقبال دانش آموزان از برنامه هاي علمي بسيج دانش اموزي هم گفت: بسيج دانش آموزي در راستاي تقويت علمي دانش آموزان برنامه هاي ديگري از جمله آزمون علمي,آية هاي تمدن، ليگ علمي و المپيادهاي علمي را در طول سال برگزار مي کند که مورد استقبال دانش اموزان قرار گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۶:۱۹

28 Dec 2019