۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۶۹۱۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

رئيس‌جمهور آمريکا يک‌بار ديگر ثابت کرد، آمريکا شيطان بزرگ است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: روز ملي مبارزه با استکبار جهاني امسال در پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي ترامپ شکل متفاوت‌تري خواهد داشت. ياوه‌گويي‌هاي رئيس‌جمهور آمريکا يک‌بار ديگر ثابت کرد، آمريکا شيطان بزرگ است و نبايد فريب خدعه دست مخملي را خورد.
رئيس‌جمهور آمريکا يک‌بار ديگر ثابت کرد، آمريکا شيطان بزرگ است
به گزارش جهانبین نیوز، حميد يزداني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان پيرو خط امام (ره)، تبعيد امام (ره) به ترکيه و کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران از رويدادهاي مهم  و حساس اين روز تاريخي در قبل و بعد از انقلاب اسلامي ايران است.

وي بابيان اينکه جنايت و  کشتار مردم و دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ چهره واقعي و جنايات آمريکا را نشان داد افزود: اين جنايات و کشتارهاي بي‌رحمانه توسط استکبار جهاني و در رأس آن آمريکا هرگز از ياد و خاطره ملت آزادي‌خواه ايران پاک نخواهد شد.

یزدانی با تأکيد بر اينکه  ۱۳ آبان نماد آزادي‌خواهي و استکبارستيزي ملت ايران اسلامي است تصريح کرد: بيداري، هوشياري و آگاهي مردم براي حضور در صحنه تنها راه مقابله با جنايات آمريکا و استکبار جهاني است.

هيچ‌کس جرأت کوچک‌ترين تعرضي را به کشور ندارد

وي ادامه داد: آمريکا خوي استکباري خود را همچنان دارد و به‌راحتي و  بدون هيچ اجازه‌اي وارد کشورها شده و بي‌نظمي و نا عدالتي و کشتار دران جا راه مي‌اندازد.

یزدانی تأکيد کرد: امروز ايران اسلامي به‌واسطه حضور نيروهاي انقلابي و قدرت نظامي امن‌ترين منطقه محسوب مي‌شود و هيچ‌کس جرأت کوچک‌ترين تعرضي را به کشور نيز نخواهد داشت.

وي با بيان اينکه حضور ملت در اين راهپيمايي جوابي دندان‌شکن به دشمنان است، تصريح کرد: ملت ايران در اين روز ثابت مي‌کنند که هميشه درصحنه حضور دارند و هيچ‌گاه عقب‌نشيني نمي‌کنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان بابيان اينکه برنامه‌هاي روز ملي مبارزه با استکبار جهاني امسال در پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي ترامپ شکل متفاوت‌تري خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: ياوه‌گويي‌هاي رئيس‌جمهور آمريکا يک‌بار ديگر ثابت کرد، آمريکا شيطان بزرگ است و نبايد فريب خدعه دست مخملي را خورد.

یزدانی تصريح کرد: فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به خود مي‌بالند که به‌عنوان سرباز ولايت و خادم مردم، همواره در صف مقدم و سنگر اولِ مقابله با استکبار جهاني ايستاده‌اند و اين پايبندي به آرمانِ والاي پاسداري از انقلاب اسلامي است که سپاه را هدف دشمني‌ها و بغض و کينه مستکبران عالم قرار داده است.

وي در پايان گفت: همان‌طور که فرمانده معظم کل قوا در بيانات حکيمانه خود تأکيد داشتند آمريکا بايد هم از سپاه که در مقابل آتش‌افروزي‌هاي ام‌الفساد و گروهک‌هاي پرورش‌يافته‌اش چون داعش ايستاده و روزبه‌روز به هدف نابودي آن‌ها نزديک مي‌شود؛ عصباني باشد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۳:۰۸

1 Jan 2020