۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۶۸۹۴
سخنگوی سپاه پاسداران:

تحریم سپاه موضوع جدیدی نیست/ هدف آمریکا از وضع تحریم فشار بر ملت ایران است

سردار رمضان شریف گفت: برآورد همه تحلیلگران این است که این اقدامات اخیر آمریکا برای بیشتر کردن اهرم فشار به مردم کشور و اشتباه دوباره ای است که از سوی آمریکا صورت گرفت؛ چرا که مردم ما در این سال ها راه های مقابله با تحریم را آموخته و هر بار این تهدید ها را به فرصت های جدیدی تبدیل کرده و انشااله این بار هم این تهدید آمریکا تبدیل به فرصت های جدیدی می شود.
تحریم سپاه موضوع جدیدی نیست/ هدف آمریکا از وضع تحریم فشار بر ملت ایران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها از غرفه دانا بازدید کرد.

وی در خصوص تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا و حضور نام برخی از افراد و نیروهای سپاه در لیست تحریم ها اظهار داشت: مساله تحریم سپاه و نیروهای مسلح مطلب جدیدی نیست و از بدو پیروزی انقلاب شدید ترین تحریم ها در حوزه صنایع دفاعی و نیروهای مسلح وضع شده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه عنوان کرد: در دوره های اخیر هم به بهانه انرژی صلح آمیز هسته ای تحریم هایی علیه ایران وضع شد که این تحریم ها تاکیدی بر همان تحریم های قبلی بود، سپاه پاسداران بخشی از نیروهای مسلح بوده که همواره تحریم شده است و این موضوع برای سپاه مساله جدیدی نیست.

رمضان شریف با اشاره به لیست منتشر شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا عنوان کرد: اسامی که این بار مورد تحریم قرار گرفته اند همان اسامی گذشته بوده و شرکت هایی هم که تحریم شده اند همان شرکت های قبلی بوده که حرف آمریکا همان حرف های قبلی است.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به دنبال جبران شکست های خود در منطقه است گفت: تئوری های آمریکا در تجزیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه شد و از طرف دیگر با هوشیاری منطقه، اهداف آنها از تشکیل و حمایت داعش محقق نشد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ضمن تاکید بر این نکته که هدف تحریم های اخیر آمریکا تنها سپاه نبود عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود علناً ملت ایران را تروریست خواند و قطعاً این تحریم ها برای فشار بر ملت ایران بوده و عنوان کردن نام نیروهای مسلح و سپاه تنها یک بهانه است.

رمضان شریف با بیان اینکه ملت ما ملت فهیمی است و به خوبی دشمنی آمریکا با ایران را تشخیص می دهد تصریح کرد: قطعاً سپاه پاسداران هر کاری که برای ایجاد امنیت کشور لازم است را به خوبی انجام می دهد و با درایت خود تلاش های خود را برای پیشرفت کشور در حوزه های مختلف بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه این تحریم ها انگیزه سپاه را برای پیشبرد اهداف عالی نظام بیشتر کرد گفت: از این به بعد تلاش سپاه برای رسیدگی و کمک به مردم در حوزه های عمرانی، امنیتی و ... بیشتر می شود و از نظر ما اتفاق خاصی برای مجموعه سپاه نیفتاده است که برنامه خاصی را در پیش بگیرد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: برآورد همه تحلیلگران این است که این اقدامات اخیر آمریکا برای بیشتر کردن اهرم فشار به مردم کشور و اشتباه دوباره ای است که از سوی آمریکا صورت گرفت؛ چرا که مردم ما در این سال ها راه های مقابله با تحریم را آموخته و هر بار این تهدید ها را به فرصت های جدیدی تبدیل کرده و انشااله این بار هم این تهدید آمریکا تبدیل به فرصت های جدیدی می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۰:۵۲

25 Jan 2020