۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۳۶۸۸۲

زنگ آموزش کارکنان حفاظت محيط زيست در چهارمحال و بختياري به صدا در آمد

پس از به صدا درآمدن زنگ آموزش در سازمان، اولين برنامه آموزشي در سطح استاني براي کارکنان اداره کل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري با عنوان زنگ آموزش از روز سه شنبه، نهم آبان ماه آغاز شد.
زنگ آموزش کارکنان حفاظت محيط زيست در چهارمحال و بختياري به صدا در آمد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: اين جلسات سه شنبه هر هفته با هدف توانمندسازي پرسنل و بهره گيري از خرد جمعي كاركنان در مباحث آموزشي-محيط زيستي برگزار خواهد شد.

وي افزود: در هر جلسه مباحث آموزشي مختلف توسط کارکنان به بحث و تبادل نظر گذاشته مي شود.

احمدي استفاده از برنامه ها و ابزارهاي کمک آموزشي و بهره گيري از ظرفيت هاي دانشگاهي و متخصصان خارج از بدنه حفاظت محيط زيست را بخش لاينفک اين برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: در اولين جلسه از اين رويداد، به بحث در زمينه پدافند غيرعامل زيستي پرداخته شد و تاثيرات بهره برداري غيراصولي، تخريب زيستگاه ها، ايجاد آلودگي هوا و ريزگردها، كاهش كيفيت آب و بحران كم آبي در ارتباط با اين موضوع به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

گفتني است به منظور افزايش سطح آگاهي هاي کارکنان سازمان حفاظت محيط زيست نسبت به مسايل روز محيط زيست، برنامه اي آموزشي با عنوان "زنگ آموزش کارکنان" از ديروز آغاز و به صورت هر دو هفته يک بار، اجرايي مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۳۶

27 Dec 2019