۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۶۷۹۹
امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد:

مسئولين شهرستاني نبايد با بهانه هاي واهي مانع از درس خواندن جوانان در حوزه علميه شوند

امام جمعه شهرستان بن گفت:مسئولين شهرستاني نبايد با بهانه هاي واهي مانع از تربيت و درس خواندن جوانان عزيز ما در حوزه علميه شوند و و با قوانين خود سنگ اندازي کرده و مانع از درس خواندن اين عزيزان شوند.
مسئولين شهرستاني نبايد با بهانه هاي واهي مانع از درس خواندن جوانان در حوزه علميه شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: ارزش عمل و جايگاه عمل بسيار رفيع و بلند است و نبايد حتي يک‌لحظه انسان در مجالس لغو و بيهوده را طي بکند و کامل‌ترش مي‌شود آن چيزي که وقت مؤمن را تلف‌کرده و سودي براي مؤمن نداشته باشد لغو هست.

وي افزود: فضاي مجازي، ماهواره، يا گاهي همين تلويزيون و امثالهم که باعث ترقي و بالا رفتن انسان بشود، مي شود لغو و انسان بايد خود را از ابن موارد به دور کند.

ميرافضلي گفت: در جامعه هر فرد داراي جايگاه و مقام و رتبه اي از نظر معرفت است و از با تمرين و انجام عمل صالح اين رتبه ودرجه افزايش پيدا کرده، همين ياد خدا بود و ذکر خداوند را بر روي لب داشتن مي‌شود تمرين، گاهي انسان در بعضي از اين مکان هاي مذهبي قديمي که پا مي‌گزارد حس آرامش به او دست مي‌دهد و وجود خداوند را د آنجا حس مي‌کند، اين دليلش اين است که معماري که اين مکان را ساخته با خدا ارتباط داشته و حال معنوي او در مکان اثر گذاشته است.

خطيب نماز جمعه بن گفت: در چندين سال پيش در تمامي خانه‌هاي و مجالس و منازل همه خانواده دورهم و در کنار هم کتاب‌هاي قديمي، قران و خاطرات و داستان‌ها خوب و شيرين مي‌شنيدند و باهم بودند ولي در زمان حال متأسفانه تمامي اعضاي خانواده يک گوشي يا تبلت به دست گرفته و غرق در فضاي مجازي هستند و عمر خود را بيهوده در اين مسر تلف مي‌کنند.

وي بيان داشت: وقت بسيار ارزشمند است و نبايد اين وقت و زمان بيهوده مصرف شود و نبايد با لغويات زمان را از دست بدهيم در قرآن کريم هم اشاره شده است که در بهشت نيز لغو وجود ندارد و همه در آسايش و آرامش به سر مي‌برند.

ميرافضلي ضمن اشاره به برگزاري يادواره فرزند شهيد رهبر کبيرانقلاب امام خميني(ره) و ديدار برگزار کنندگان اين مراسم با مقام معظم رهبري گفت: رهبري بارها فرموده اند که حاج‌آقا مصطفي آقازاده اي بود که آقازادگي نداشت و هميشه يار و ياور رهبر انقلاب و دست راست امام بودند.

وي افزود: دشمنان مي‌خواستند که با به شهادت رساندن فرزند امام خميني (ره)ضربه‌اي بزرگ به انقلاب وارد کنند که شهادت اين عالم بزرگوار باعث شد که انقلاب جان دوباره‌اي بگيريد و تمامي نقشه‌هاي دشمنان نقش بر آب شود.

حجت السلام ميرافضلي با اشاره به حضور مقام معظم رهبري در دانشگاه دانش آموختگان ارتش گفت: رهبري در اين ديدار با تأکيد بر امر مهم و خطير امنيت و اقتصاد فرمودند که اقتصاد ما نبايد وابسته به نفت باشد و اگر اين وابستگي به نفت زياد باشد دشمن تمام تلاش خود را به کار مي‌گيرد تا بتواند دولت‌ها را دچار مشکل کند.

وي افزود: بارها رهبري فرمودند که قدرت نظامي کشور عزيزمان ايران قابلت مذاکره ندارد و به هيچ گونه اجازه نخواهيم داد که از مراکز ما بازديد و حتي در مورد آن‌ها بخواهند صحبت بکنند و حال که تمامي راه هايشان به شکست منجر شده است در تلاش هستند که آمريکا را پليس بد و اروپا را پليس خوب جلو دهند تا بتوانند دست در دست هم بتوانند تلاش بکنند که خنجر به ريشه هاي اين نظام و انقلاب بزنند .و همه‌ي اين‌ها دشمن ايران و نظام اسلامي ايران هستند.

خطيب نماز جمعه بن گفت: وقتي تمامي مسئولين يد واحد مي شوند و يک‌صدا مي گويند که قدرت نظامي ايران اصلاً جاي بحث ندارد و اجازه ندارند که درباره قدرت نظامي ايران صحبت کنند حال تلاش مي‌کنند دشمنان تا با راه هاي مختلف ايران را زمين‌گير کنند.

وي بيان داشت: دشمنان اين مرز و بوم چون هيچ اطلاعاتي از قدرت نظامي ايران ندارند جرأت حمله کردن به ايران را ندارند و فقط در مصاحبه هاي خود ميگويند که ما ميتوانيم به ايران حمله کنند و در تلاش هستند تا مطرح کردن بازديد از مراکز نظامي ايران اطلاعات کسب کنند و بدانند که قدرت نظامي ايران در چه حد مي باشد.

ميرافضلي بيان داشت: اين مکر و حيله دشمنان اسلام است که ميخواهند جوانان و مردم کشور ها را در مرداب فضايب مجازي غرق کنند و بايد پدران و مادران از فرزندان خود در فضاي مجازي مراقبت کنند، اکنون بازي نهنگ آبي با 50 مرحله خطرناک در کمين خانواده ها قرار دارد و بايد بسيار مراقب بود.

وي با بيان مقام شهيد حسين فهميده و روز 8 آبان ماه گفت: اين شهيد والامقام جايگاهي دارد که رهبر انقلاب اسلامي امام خميني (ره) در وصف ايشان گفتند که "رهبر من نوجوان 13 ساله بسيجي است"خوب حال بايد تلاش بکنيم تا تفکر و روحيه اين نوجوانان در جامعه ما رشد پيدا کند و نبايد غافل از اين ارزش ها باشيم.

ميرافضلي بيان داشت :دشمن با تمام قوت دارد تلاش ميکند تا که اسلام گسترش پيدا نکند و حال متأسفانه ديده ميشود که بعضي از مسئولين خودمان هم آب به آسياب دشمن مي‌ريزند، در همين شهرستان چه تلاش هاي شده است تا حوزه علميه برادران شکل گرفته و در اين شهرستان هم بتوان سربازان امام زمان را تربيت کرد ولي سنگ اندازي هاي که انجام شده و مي‌شود در تلاش هستند تا مکاني به اين حوزه علميه داده نشود.

وي افزود: مسئولين شهرستاني نبايد با بهانه هاي واهي مانع از تربيت جوانان عزيز ما در حوزه علميه شوند و با قوانين خود سنگ اندازي کرده و مانع از درس خواندن اين عزيزان شوند.



انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۰:۳۳

13 Jan 2020