۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۳۶۷۹۴
رئيس آموزش وپرورش شهرستان سامان:

انتخابات شوراي دانش آموزي تمرين دموکراسي است

رئيس آموزش وپرورش شهرستان سامان با بيان اينکه انتخابات شوراي دانش آموزي تمرين دموکراسي است، ابراز کرد: انتخابات شوراي دانش آموزي اين شهرستان در 65 واحد آموزشي برگزار شد.
انتخابات شوراي دانش آموزي تمرين دموکراسي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش سامان در راستاي برگزاري انتخابات شوراي دانش آموزي شهرستان سامان اظهار داشت: انتخابات شوراي دانش آموزي اين شهرستان در ۶۵ واحد آموزشي برگزار شده که از اين انتخابات ۳۲۰نفر اعضاي اصلي و۱۳۰نفر علي البدل انتخاب خواهند شد.

محمد دهقاني بيان داشت: انتخابات شوراي دانش آموزي که به حق يکي از جلوه هاي تمرين دموکراسي و مردم سالاري ديني در کشور مي باشد درهمه مدارس شهرستان سامان همزمان با کليه مدارس کشور و با حضور همه دانش آموزان پرشور و علاقه مند برگزار گرديد.

وي تصريح کرد: اين مراسم با حضور مسئولين محترم شهرستاني، در مدارس نمادين برگزار شد.

دهقاني گفت: دانش آموزان با شرکت در انتخابات شوراي دانش آموزي دموکراسي و تحمل عقايد مخالف را تمرين مي کنند و مشارکت و هم ياري در برگزاري امور آموزشگاه را تجربه مي کنند تا براي فردايي روشن تر و در دست گرفتن آينده اي درخشان آماده شوند.

وي اذعان داشت: مدرسه بايد تا حد امکان از مشارکت دانش آموزان، بخصوص تشکل هاي دانش آموزي، در اداره امور آموزشگاه بهره گيرد تا دانش آموزاني مسئوليت پذير وفعال داشته باشيم.

دهقاني افزود: يکي از رسالت هاي آموزش و پرورش در سند تحول بنيادين تربيت دانش آموزاني است که وظايف وحقوق يک شهروند را بشناسند و به آن عمل کنند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۸:۳۹

27 Dec 2019