:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> پدافند غیر عامل راهی برای برگشت حربه های دشمن به خودش | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۶۷۵۹

پدافند غیر عامل راهی برای برگشت حربه های دشمن به خودش

رئیس آموزش و پرورش سامان با بیان اینکه پدافند غير عامل بايد جزء اصول کار آموزش و پرورش باشد تا در اطلاع رساني و آموزش همگاني در اين امرمهم قدم هايي بردارد, ابراز کرد: می توان با پدافند غیر عامل حربه های دشمن را به خودش برگرداند.
پدافند غیر عامل  راهی برای برگشت حربه های دشمن به خودش
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ،محمد دهقاني رئيس آموزش وپرورش سامان با اشاره به اينکه هشتم آبان ماه سالروز پدافند غير عامل است ،اظهار داشت : پدافند غير عامل کاهش آسيب پذيري درهنگام بحران بدون استفاده از اقدامات نظامي با بهره گيري از فعاليتهاي فني ومديريتي است ،دشمن همواره به دنبال يافتن روزنه اي براي آسيب رساندن است از اين رو بايد با هوشياري از تمام سطوح جامعه محافظت کرد.

وي افزود: اين فرصت مغتنمي است که با اجراي برنامه هاي مفيد متنوع و فراگير در مدارس و آموزشگاه هاي شهرستان نسبت به نهادينه کردن آن در بين معلمان و دانش آموزان و اولياي آنها اقدام نماييم.

اعضاي اين جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه مسئوليتي خود برنامه‌هاي خود را جهت برگزاري هرچه باشکوه تر برگزار شدن هفته نکوداشت پدافند غيرعامل ارائه دادند.

دهقاني تصريح کرد: پدافند غير عامل بايد جزء اصول کار آموزش و پرورش باشد تا در اطلاع رساني و آموزش همگاني در اين امرمهم قدم هايي بردارد؛ با پدافند غير عامل ميتوان حربه‌هاي دشمن را به خودش برگرداند .

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۲:۲۲

24 Jan 2020