۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۳۶۵۹۲
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

هوشياري بختياري‌ها در اوايل انقلاب مانع از اختلاف با نظام شد

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: خيلي ها ميخواستند بين مردم استان اختلاف بيندازند و دست آنها را در دست بيگانگان قرار دهند که جزء مخالفين نظام شوند اما هوشياري و ولايتمداري مردم بختياري مانع از اين اختلاف شد و در مبارزه با گروهک هاي ضدانقلاب در منطقه کردستان، چهارمحال و بختیاری اولين استان اعزام شدند.
هوشياري بختياري‌ها در اوايل انقلاب مانع از اختلاف با نظام شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در مراسم روز شهرستان کوهرنگ که مزين به سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به شهرستان کوهرنگ بود، با گرامي داشت ياد و نام شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم گفت:اين روزها ذکر و نام شهداي مدافع حرم که ادامه نبرد علوي و عاشورايي امام حسين (ع) است که در کشور ما طنين انداز است شهيداني مانند شهيد حججي که سر بر دار رفت تا سرها بماند.

وی افزود: افتخار مردم استان چهارمحال و بختياري بر ولايتمداري آنهاست که زبانزد خاص و عام است، ولايتمداري که هم شهداي قبل، حين و بعد از انقلاب اسلامي تقديم نظام شد چراکه بختياري‌ها 20 بهمن 57 اولين گروهي بودند که با انقلاب بيعت کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با بيان اينکه در بيانات اخير مقام معظم رهبري شنيديد که فرمودند اين افتخاريست براي مردم بختياري که همان اوايل انقلاب با امام (ره) بيعت کردند، گفت: خيلي ها مي‌خواستند بين مردم استان اختلاف بيندازند و دست آنها را در دست بيگانگان قرار دهند که جز مخالفين نظام شوند اما هوشياري و ولايتمداري مردم بختياري مانع از اين اختلاف شد و در مبارزه با گروهک هاي ضدانقلاب در منطقه کردستان اولين استان اعزام شدند.
 
سردار اکبري در ادامه گفت: امروز آنچه داريم از خون شهدايي است که در طول انقلاب به زمين ريخت، در جنگ 8 ساله، انقلاب ما تثبيت شد، در اوايل انقلاب گروهک هاي ضد انقلاب با ترورهاي مختلف و پشتيباني قدرت هاي شرق و غرب کشور نتوانستند کاري از پيش ببرند و حمله همه جانبه به کشور را آغاز کردند اما به برکت رشادت فرزندان برومند اين مرز و بوم از دورترين روستاها بلند شدند و عازم جبهه ها شدند و اين افتخار بزرگي براي اين عزيزان بود که با افتخار بگويند بخشي از زندگي ما در دفاع از جمهوري اسلامي به رهبري امام (ره) فدا شد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان با اشاره به اينکه در هشت سال دفاع مقدس ما انقلابمان را به دنيا صادر کرديم، اکثر الگو برداري هاي دنيار از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و هشت سال دفاع مقدس است تصريح کرد: در تاريخ هرچه مطالعه کنيم در نقشه ها هم خواهيد ديد در هر برهه اي از زمان بخشي از خاک کشور جدا شد اما تنها جنگي که يک وجب از خاک کشور ما جدا نشد در هشت سال دفاع مقدس بود.
 
سردار علي محمد اکبري با بيان اينکه امروز افتخارات رزمندگان ما اين است که اجازه ندادند يک وجب از خاک کشور جدا شود، جنگي که پنج برابر جنگ جهاني طول کشيد يعني دو برابر جنگ جهاني دوم، اظهار کرد: هم خانواده شهدا و جانبازان و هم نسل آينده انقلاب با افتخار اعلام مي کند که ما اجازه نداديم که بخشي از وطنمان جدا شود.
 
وي  گفت: در هر زماني که قسمتي از خاک کشور جدا شد (جدايي بحرين از ايران) بدون کوچک‌ترين درگيري و فقط با مذاکره انجام مي شد اما در طول هشت سال دفاع مقدس تمامي دشمنان با هم نتوانستند در جنگي نابرابر ذره اي از خاک‌مان را جدا کنند.
 
سردار اکبري بيان داشت: ثمره ديگر جنگ هشت سال دفاع مقدس قدرت دفاعي کشور و نيروهاي مسلح ماست، امروز اگر رئيس جمهور امريکا مطلبي بگويد يک فرمانده سپاه ما جواب ياوه گويي او را مي دهد.
 
وی با اشاره به نامگذاري روز 17 مهرماه روز شهرستان کوهرنگ بيان کرد: حتما حادثه مهمي در شهرستان رخ داده است که مسئولين شهرستان اين روز را روز شهرستان نامگذاري کردند، در این روز بايد تغييراتي حاصل شود، بايد در اين تاريخ مردم از مسئولين نظام مطالبه کنند، مسئولين بايد به مردم گزارش دهند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بین هاشم (ع) با اشاره سفر مقام معظم رهبري به روستاهاي لبد و سرآقاسيد گفت: حضرت آقا در سفر به اين مناطق هم مطالباتي داشت و هم دستوراتي داد، مسئولين شهرستاني بايد مطالبه کنند که آيا اين مطالبات و خواسته هاي رهبري انجام شده يا نه، البته خيلي از مطالبات آن در استان و کوهرنگ انجام شده است، اولين خواسته حضرت آقا به همت سپاه با نام سفرنامه عشق که شامل سخنراني ها، برنامه ها و دستورات حضرت آقا، گردآوري شده که روز 15 مهرماه در جمع ياوران ولايت رونمايي شد.
 
سردار اکبري در ادامه با بيان اينکه ايجاد تحول در شهرستان بايد انجام شود چرا که نامگذاري اين روز به برکت وجود اين روز عظيم است که اگر تحولي از آن روز تا الان ايجاد نشود نامگذاري خيلي مطرح نيست، افزود: در اين روز بايد معرفي توانمندي هاي شهرستات ايجاد شود و از رشادت جانبازان و شهداي شهرستان گفته شود و به نسل جديد شناسانده شود، وضعيت شهرستان قبل و بعد از انقلاب بخصوص براي جوانان تشريح شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان گفت: معرفي استعدادهاي خدادادي و منابع طبيعي زيادي در شهرستان داريم که بايد به همت مسئولين مرکزي براي امرار و معاش مردم باشد.
 
وي افزود: بنيه اقتصادي، علمي و معنوي شهرستان بايد انجام شو چون روز نامگذاري شهرستان به برکت قدوم مبارک نائب امام زمان (عج) است، امروز بايد يک روز فرهنگي براي شهرستان کوهرنگ باشد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۰:۴۱

30 Jan 2020