۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۳۶۵۹۰

افتتاح دومين کانون شکوفايي خلاقيت پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري در سامان

رئيس پارک علم‌ و ‌فناوري استان چهارمحال و بختياري با اشاره به افتتاح کانون شکوفايي خلاقيت در سامان، از برنامه پارک براي ايجاد کانون در تمام شهرستان‌هاي استان خبر داد.
افتتاح دومين کانون شکوفايي خلاقيت پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري در سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، اسماعيل پيرعلي در مراسم افتتاح کانون شکوفايي خلاقيت سامان با بيان اينکه اظهار کرد: هدف اصلي پارک‌هاي علم‌ و‌ فناوري و مجموعه‌هاي تابعه کمک به شکوفايي خلاقيت جوانان اين شهرستان است در اين کانون اقدامات لازم در جهت شناسايي افراد خلاق و فناور و هدايت آنها به مراکز رشد پارک علم و فناوري صورت خواهد گرفت.

پيرعلي گفت: بر اساس برنامه پارک علم‌ و ‌فناوري به منظور ايجاد فرهنگ نوآوري و شکوفايي استعدادهاي جامعه هدف (دانشجويان و دانش آموزان ) کانون شکوفايي خلاقيت را در تمامي شهرستان‌هاي استان فعال خواهيم نمود و کانون سامان به‌ عنوان دومين کانون در استان چهارمحال و بختياري به بهره‌برداري مي‌رسد.

پيرعلي تأکيد کرد: هر شخص صاحب ايده که ايده او قابليت اجرايي شدن داشته باشد مي‌تواند به اين کانون مراجعه و خدماتي از قبيل مشاوره‌هاي علمي، حمايت مالي و ديگر خدمات مربوطه را دريافت کند.

پير علي با اشاره بر اينکه سرمايه گذاري در جامعه در حال حاضر بر روي نيروي انساني است ، بيان داشت: با همت و حمايت شاهد رشد و شکوفايي افراد خلاق در جامعه باشيم و با سرمايه گذاري بر روي منابع انساني فناوري و نو آوري بزرگترين خدمات را در کشور انجام دهيم .

همچنين در اين مراسم سعيد صالحي فرماندار سامان گفت: در سامان بستر و پيشينه تاريخي در بحث کشاورزي و ايده‌پردازي وجود دارد و اميدواريم نوجوانان و جوانان تحصيل‌کرده شهر بتوانند با حضور در اين کانون ايده‌هاي خود را به کار تبديل کنند. وي همچنين افزود فرمانداري سامان آماده برقراري ارتباط متقابل ميان دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان با پارک علم و فناوري استان است.

محمد دهقاني مدير کل آموزش و پرورش سامان ضمن تأکيد بر حمايت مسئولان شهرستان از اين کانون، گفت: با توجه به نقشي که پارک‌هاي علم‌ و‌ فناوري در شکوفايي علم و توسعه اقتصادي دارند، خواستار برگزاري کارگاه در مدارس شهرستان به منظور آشنايي بهتر دانش آموزان با پارک علم و فناوري و کانون شکوفايي خلاقيت توسط پارک علم و فناوري استان شد.

دهقاني افزود: آگاه سازي براي دانش آموزان و همکاران در جهت معرفي کانون شکوفايي خلاقيت در مدارس شهرستان توسط کارشناسان مرکز استان صورت گيرد.

گفتني است در اين مراسم سامانه کانون شکوفايي خلاقيت به آدرس shekoofayi.chbstp.ir رونمايي شد و مقرر گرديد تا تاريخ ۳۰ آبان ماه دانش آموزان و دانشجويان شهرستان سامان ايد هاي خود را در اين سامانه بارگذاري نمايند، پس از دريافت ايده ها و ارزيابي آنها پارک علم و فناوري رويداد ايده شو در سامان برگزار خواهد نمود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۶:۴۷

29 Dec 2019