۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۶۵۶۷
رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان:

98 درصد از افراد شهرستان سامان با سواد هستند

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: شهرستان سامان از لحاظ باسوادي رتبه دوم استان را دارا است و 98درصد از افراد اين شهرستان از نعمت سواد بهره مند هستند.
98 درصد از افراد شهرستان سامان با سواد هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان در جهت اجرايي کردن سند تحول آموزش و پرورش وبا توجه به تاکيد مقام معظم رهبري مد ظله العالي در رابطه با انسداد بي سوادي در جلسه اي با مربيان و آموزش دهندگان سواد آموزي شهرستان اظهار داشت: شهرستان سامان از لحاظ باسوادي رتبه دوم استان را دارا مي باشد و ۹۸درصد از افراد اين شهرستان از نعمت سواد بهره مند هستند.

دهقاني افزود: تمرکزبر برنامه هاي کيفيت بخشي ،تصميم سازي ،مديريت برنامه ها ،مشارکت جويي، نظارت مطلوب بر عملکرد آموزش دهندگان وتوانمندسازي آنان وجذب کم سوادان وبيسوادان را از مهمترين برنامه هاي سوادآموزي درسال تحصيلي جديد برشمرد و افزود :شناسايي ،جذب و آموزش اولياء بي سواد يکي از اولويت هاي معاونت سوادآموزي است و ضرورت دارد تا مديران مدارس با دغدغه و حساسيت نسبت به اين موضوع اهتمام جدي داشته باشند .

وي تاکيد کرد : آموزش و پرورش تصميم قاطع در رابطه با بي سوادي گرفته و در صدد است که بايد براي آموزش بي سواد هاي شهرستان برنامه ريزي منسجم صورت پذيرد.

دهقاني بيان داشت: برنامه شتاب بخشي به بيسوادي در قالب آموزش فرد و آموزش کلاسي انجام مي شود . وي تصريح کرد : در آموزش کلاسي از فرهنگياني که علاقمند به فعاليت در عرصه سوادآموزي باشند دعوت به کار مي شود .

وي در ادامه به ضرورت ساماندهي کودکان بازمانده از تحصيل اشاره کرد و اذعان داشت:با همکاري معاونت آموزش ابتدايي ، بهزيستي ، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعي و کميته امداد امام خميني (ره) برنامه هايي براي شناسايي و آموزش کودکان بازمانده از تحصيل تدوين شده است .

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۰:۲۹

27 Dec 2019