۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۳۶۵۶۵
بااعلام پزشک قانونی مشخص شد:

مونوکسید کربن علت اصلی فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پس از انجام آزمایشات ومعاینات لازم اولیه، پزشکی قانونی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را علت فوت دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد.
مونوکسید کربن علت اصلی فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر فریده دارابی سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پس از انجام آزمایشات ومعاینات لازم اولیه، پزشکی قانونی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را علت فوت دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد.

دارایی افزود: بعداز طی مراحل پزشکی قانونی مراسم تشییع خاکسپاری مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره قاسمی با حضور ریاست و معاونین و مسئولان دانشگاه و خانواده و دوستان آن مرحومه برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام اولیه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت گاز مونوکسید کربن به عنوان علت فوت متوفی ، سرپرست دانشگاه دستور بررسی در ارتباط باعلت و چگونگی وقوع این حادثه را داد.

دارایی اضافه کرد: دکتر خالدی فر، از برخورد قاطع و قانونی با کلیه مقصران و خاطیان این حادثه که منجر به این ضایعه دلخراش شده خبر داد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در ادامه از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص مدیریت این حادثه و پیشگیری از تکرار مجدد آن در جلسه ای با حضور نمایندگان و بازرسانی از وزارت بهداشت و مسئولین این دانشگاه در دفتر دکتر خالدی فر خبر داد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۰۲

27 Dec 2019