۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۶۵۴۲
امام جمعه کوهرنگ:

هنوز مطالبات سفر مقام معظم رهبري به کوهرنگ انجام نشده است

امام جمعه کوهرنگ گفت: مقام معظم رهبري در سفر به کوهرنگ مطالباتي داشتند که بعضي انجام شده ولي بخش عمده اي از آن مطالبات در دهستان موگويي و در بخش بازفت هنوز به بر زمين مانده است.
هنوز مطالبات سفر مقام معظم رهبري به کوهرنگ انجام نشده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام و المسلمين سيد شهاب الدين طباطبايي، خطيب نماز جمعه شهرستان کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته در مصلاي نماز جمعه شهر چلگرد ضمن پاسداشت و گراميداشت هفته نيروي انتظامي از همه فرزندان دلاور و متعد و  متدين و انقلابي و آرمان محور مجموعه نيروي انتظامي کشور بخصوص جناب سرهنگ محمدي، فرماندهي محترم نيروي انتظامي تقدير کرد.

وي گفت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران مجموعه اي فاخر و قابل دفاع در همه مجامع است.

حجت الاسلام طباطبايي بيان داشت: توان اين مجموعه، معيار و ملاکشان به فرمايشات مقام معظم رهبري است يعني حرکت در مسيري که ولايت مطلقه فقيه براي آنها تبيين کرده است و اين را مصداق بارز جهاد ميداند که حقا هم همين گونه است.

وی افزود: کساني که در آرام ترين لحظات زندگي ما سخت ترين لحظه هاي زندگي را مي گذارند که ما اين آرامش را مديون اين سبز جامگان حريم امنيت و آسايش هستيم.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ ضمن تقدير از تلاش هاي بي وقفه استاندار محترم از مجمع نمايندگان استان گلايه کرد و گفت: اگر چه اين جابجايي در شرايط  فعلي به صلاح استان نبود و شرايط و ثبات استان ما خيلي خوب بود اما چيزي از ارزش عملکردي ايشان کم نشد و در زمان سکانداري جناب اقاي سليماني  خدمات بسيار ارزنده اي به استان شد.

حجت الاسلام طباطبايي تصريح کرد: خيلي از نمايندگان و مردم اصفهان از رفتن آقاي سليماني خوشحال شدند چرا که ايشان را يکي از موانع جدي در بحث آب و حق آبه استان و در مقابل خواسته هاي بي جايشان مي ديدند که با تمام توان بر احقاق حق استان پافشاري مي کردند.

وي گفت: براي استاندار جديد آرزوي توفيق داريم و اميدواريم حرکت پرشتاب استان به سمت توسعه را ادامه دهند و در اين بخش به شهرستانهاي محروم و کمتر برخوردار توجه ويژه اي داشته باشند.

امام جمعه کوهرنگ با 17 مهر روز شهرستان کوهرنگ بیان داشت: ما در آستانه سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبري به شهرستان کوهرنگ هستيم، سفري که در سال 17 مهرماه 1371 انجام شد و يکي از خاطره انگيزترين سفرهاي تاريخ اين استان است که با همه کم و کاستي هاي آن روزها در نهايت محبت و احترام و ارادت ايل بختياري ولايتمدار و با سخاوت به استان سفر کردند که نشان دهنده عمق اخلاص و ارادت آنها به سادات و اسلام و انقلاب بود.
 
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: مقام معظم رهبري در اين سفر مطالباتي داشتند که بعضي انجام شده ولي بخش عمده اي از آن مطالبات در دهستان موگويي و در بخش بازفت هنوز به بر زمين مانده است که اميدواريم هر چه زودتر به اين مطالبات جامع عمل پوشانده شود.

حجت الاسلام طباطبايي وفات رييس جمهور سابق عراق جناب آقاي جلال طالباني را ضايعه اي تلخ و غم انگيز دانست و ضمن تسليت به ملت عراق افزود: ايشان انساني وحدت گرا يک کرد سني منصف، فردي بسيار مهربان، مردمدار و متواضع بود، آنقدر که گاهي به لفظ مي گفت من يک شني هستم يعني ترکيبي از شيعه و سني هستم و پيشتاز اين وحدت و صميميت بود.

امام جمعه کوهرنگ يادآور شد: طالباني پرچمدار وحدت و استقلال عراق بود و پيشتاز با رژيم بعث عراق و حرکت مبارزانه مردم عراق و رزمندگان ايران در دوران دفاع مقدس  بود.

وي ضمن تسليت وفات ايشان، به مردم عراق توصيه کرد ايشان را به عنوان الگو مد نظر قرار دهند و معقولانه حرکت کنند و اين تجزيه طلبي يک توهم بيشتر نيست و يک تخيل گنگ است و اگر اقليم کردستان عراق بخواهذ به بيراهه برود با پاسخ قاطع جمهوري اسلامي ايران و دولت عراق روبه رو خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۶:۴۳

1 Jan 2020