۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۶۵۳۹
امام جمعه سامان:

ترامپ فردي بيمار و غير منطقي است

امام جمعه سامان با بيان اينکه ترامپ فردي بيمار و غيرمنطقي است که تمامي دنيا اين فرد را شناخته اند، ابراز کرد:سخنان ترامپ ياوه اي بيش نيست.
ترامپ فردي بيمار و غير منطقي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي امام جمعه سامان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهي، اظهار داشت: هنوز عطر و رايحه عاشوراي حسيني به مشام مي رسد و بايد سرتاسر زندگي ها اين چنين باشد و سيد الشهداء را الگو و اسوه خود قرار دهيم.

وی با بيان اينکه بايد فلسفه و قيام عاشورا نصب العين زندگي ما باشد، بيان داشت: بايد مقصد و فلسفه قيام عاشورا به عنوان يک تابلو در جلوي چشم ها ما باشد.

عقيلي با اشاره بر اينکه امام حسين (ع) مي فرمايد اگر کسي بخواهد از راه معصيت و گناه به آرمانش برسد هرگز موفق نخواهدشد، عنوان کرد: رضايت و لذت از زندگي هميشه با ثروت و دارايي به دست نمي آيد و کسي که بخواهد با گناه به مقصد برسد نه تنها به مقصد نهايي نمي رسد بلکه از هدف نيز دور خواهد شد.

امام جمعه سمان در خطبه دوم با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه در روز هاي آتي تشيع پيکر  ۱۱۹ شهيد دفاع مقدس در کشور انجام خواهد شد، بيان داشت: اين عزيزان از اعماق زمين پیدا شده و تشیيع مي شوند ياد و خاطره شهدا بايد گرامي داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمين عقيلي با اشاره بر اينکه شهيد نياز به غسل و کفن ندارد، بيان داشت: شهدا در شب اول قبر نيز مورد آزمايش قرار نمي گيرند و شهيد براي خانواده خود هم شفاعت مي کند چراکه شهيد اعتقاد به پرودگار و قرآن دارد که در ميدان جنگ حاضر شده و جان خود را در راه جهاد با دشمنان قرار داده است.

عقيلي با تبريک هفته نيروي انتظامي با بيان اينکه نقش نيروي انتظامي در جامعه بسيار چشمگير است، ابراز کرد: امنيتي که در حال حاضر در جامعه مشاهده مي کنيم تمام مديون نيروهاي نظامي و انتظامي در جامعه هستيم.

وي با بيان اينکه ترامپ رئيس جمهور آمريکا خود را کدخداي دينا مي داند اما کلاهش هيچ پشمي براي دنيا ندارد، بيان داشت: ترامپ يک فرد بيمار و غيرمنطقي است که سخنان ياوه زيادي مي گويد.

عقيلي با بيان اينکه اين بار سخن ياوه ترامپ در مورد عمل نکردن ايران به روح برجام است، اما اين در حالي است که آژانس اتمي خود شاهد است که کشور ايران هيچ گونه اعراضي از برجام نداشته است.

وي افزود: امروزه تمام دنيا چهره غيرمنطقي و بيمار ترامپ را شناخته و اين چهره ديگر در دنيا شناخته شده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۶:۱۱

30 Jan 2020