۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۶۴۹۹
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

يادوراه 135 شهيد شهر بن برگزار ميگردد

يادوراه 135 شهيد شهر بن و دو شهيد گمنام اين شهر در روز پنجشنبه 13 مهر ماه در سالن شهداي آموزش و پرورش شهر بن برگزار خواهد شد.
يادوراه 135 شهيد شهر بن برگزار ميگردد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: در اين روز ها که حال و هواي کشور معطر به سيدالشهدا (ع)و شهيد حججي عزيز مي باشد اين يادواره به منظور تجديد ميثاق دوباره با آرمان هاي شهدا و انقلاب و نظام مقدس برگزار خواهد شد

 وي با تاکيد بر برگزاري يادواره شهدا در جامعه امروز گفت:شهدا با جانفشاني خود براي دفاع از ميهن اسلامي و ارزشهاي اسلامي گام برداشتند و نسل جديد بايد با فداکاري‌هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که از بهترين نسلهاي کشور بودند آشنا شوند.

موسوي هدف از برگزاري يادواره شهدا را تداوم راه عاشورا عنوان کرد و افزود: هر چه براي شهدا قدم برداريم باز نتوانسته ايم گوشه اي از ديني که برگردن داريم را ادا کنيم.

وي اذعان داشت: برگزاري يادواره براي شهدا وقتي موفق و موثر است که خروجي آن بهبود حال جوانان و ارتقاي معنوي آنان باشد.

موسوي بيان داشت : يادوراه 135 شهيد شهر بن و دو شهيد گمنام اين شهر در روز پنجشنبه 13 مهر ماه با حضور خانواده هاي معظم شهدا، رزمندگان ،جانبازان ،بسيجيان و ايثارگران در سالن شهداي آموزش و پرورش شهر بن برگزار خواهد شد.

وي از کليه مسئولين و خانواده معظم شهدا و ايثارگران همچنين عموم مردم  شهرستان دعوت بعمل آورد تا با حضور در اين مراسم زينت بخش محفل شهدا باشند.

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۰:۱۷

28 Dec 2019