۰
plusresetminus
دبیر علمی چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران گفت: دانشگاه شهرکرد برای اولین بار در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مهرماه میزبان برگزاری چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران است.
برگزاری چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران در دانشگاه شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی دوست محمدی دبیر علمی چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه شهرکرد برای اولین بار در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مهرماه میزبان برگزاری چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران است.

وی با بیان اینکه ۱۳دوره قبلی این همایش در دانشگاه‌های بزرگی چون دانشگاه تهران برگزار شده است و میزبانی دانشگاه شهرکرد در این دوره امتیاز بزرگی برای دانشگاه محسوب می‌شود افزود: سعی شده این همایش در بالاترین سطح برگزار شود و برای تحقق این مورد تلاش بسیاری صورت گرفته است.

دوست محمدی با اشاره به اینکه بعد از فراخوان همایش ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است ادامه داد: در نهایت و بعد از دو مرحله داوری ۲۰ مقاله برای ارائه شفاهی و ۷۰ مقاله برای ارائه بصورت پوستر انتخاب شد که در روز همایش ارائه می‌شوند.

وی از حمایت فولاد مبارکه اصفهان و فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به عنوان حامیان اصلی و شرکت تاراز فولاد آزمون، ورق خودرو و فنی و حرفه‌ای استان به عنوان حامیان دیگر خبر داد و افزود: ۸۰ درصد از هزینه‌های همایش توسط اسپانسرهای بخش صنعت ومابقی توسط دانشگاه تامین شده است.

دبیر علمی چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران تاکید کرد: طیف مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه همایش وسیع بود و از این تعداد ۴۰ درصد مقالات مربوط به اساتید دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری است.

وی از برگزاری پنج کارگاه یک روز قبل از همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها با حضور اساتید و دیگر مدعوین برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست مهدی سلیمیان دبیر اجرایی چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران بیان داشت: رشته مهندسی مواد حلقه خوبی برای اتصال صنعت و دانشگاه است و در این بین رشته‌های مهندسی مکانیک و برق هم می‌توانند به صورت بین‌رشته‌ایی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش برای اولین بار در دانشگاه شهرکرد نقطه عطفی برای دانشگاه است ادامه داد: دو سال برای برگزاری این همایش وقت گذاشته شده است و بهمن‌ماه سال گذشته موفق به دریافت مجوز برای برگزاری این همایش شدیم.

سلیمیان از ارسال ۸۰۰ دعتونامه برای حضور چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران به دانشگاه‌های دیگر اطلاع‌رسانی در این زمینه خبر داد و افزود: برای برگزاری این همایش به خوبی توانستیم از اسپانسرها کمک بگیریم و خود حامیان همایش هم به دلیل اهمیت این همایش تمایل بسیاری برای حمایت داشتند.

دبیر اجرایی چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران از برپایی غرفه‌ایی برای عرضه محصولات سنتی استان در زمان برگزاری همایش خبر داد و افزود: این درحالی است که ما سعی کردیم در کاتالوگ‌ها و دعوت‌نامه‌ها به معرفی مناطق گردشگری استان پرداخته و به این ترتیب اسان را به مهمانان همایش معرفی کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۵۳

1 Jan 2020