۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۶۳۳۱
گزارش تصويري/

عشق به حضرت علي اصغر (ع) در اولين روز ماه محرم/شهرستان بن شاهد برگزاري باشکوه همايش شيرخوارگان حسيني

در مصلاي نماز جمعه شهر بن همزمان با اولين جمعه ماه محرم‌الحرام و به ياد حضرت علي‌اصغر طفل شيرخوار امام حسين (ع) مراسمي که مهمانان اصلي آن کودکان شيرخوار شهرستان و سربازان آينده رهبر انقلاب اسلامي امام خامنه اي بودند، برگزار شد.
عشق به حضرت علي اصغر (ع) در اولين روز ماه محرم/شهرستان بن شاهد برگزاري باشکوه همايش شيرخوارگان حسيني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، در مصلاي نماز جمعه شهر بن همزمان با اولين جمعه ماه محرم‌الحرام و به ياد حضرت علي‌اصغر طفل شيرخوار امام حسين (ع) مراسمي که مهمانان اصلي آن کودکان شيرخوار شهرستان و سربازان آينده رهبر انقلاب اسلامي امام خامنه اي بودند، برگزار شد.

اين مراسم ازجمله برنامه‌هاي بزرگداشت روز جهاني حضرت علي‌اصغر (ع)، است. ماهيت اين حرکت واقع‌گويي حادثه عاشوراست، آن‌هم با نقطه عطف و محوريت شهادت حضرت علي‌اصغر (ع)؛ در اين مراسم قصه يک اتفاق بزرگ در حادثه کربلا براي مردم با حضور مادران و نوزادان با زبان احساس و عاطفه بازگو شد.

در اين همايش مادران کودکان خود را سفيد و سبزپوش کرده و به ياد کوچکترين شهيد دشت کربلا گريستند و فرزندان خود را بيمه حضرت علي اصغر (ع) کردند.

معرفي حضرت علي‌اصغر (ع) به جهان سند بي‌گناهي امام حسين (ع) است و هدف مادران همراه با نوزادان‌شان در اين مراسم آگاهي‌بخشي به جهان در اين زمينه بوده است.























انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۷:۰۸

30 Dec 2019