۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۵۹۷۸
امام جمعه سامان:

راه اندازي تصفيه خانه آب شرب و بيمارستان مهمترين خواسته مردم سامان است

امام جمعه سامان گفت: راه اندازي تصفيه خانه آب شرب سامان و احداث بيمارستان خواسته مهم مردم شهرستان سامان است.
راه اندازي تصفيه خانه آب شرب و بيمارستان مهمترين خواسته مردم سامان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، امام جمعه سامان حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در جلسه شوراي اداري شهرستان سامان که حضور معاون تعاون و امور اجتماعي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور مهندس ايزدي و معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و مديران شهرستان سامان تشکيل شده بود با تبريک هفته دولت به دولت مردان با اشاره بر اينکه مردم شهرستان سامان دو خواسته مهم هم از مسئولين استاني و کشوري دارند ، اظهار داشت: آب شرب مردم شهر سامان در وضعيت مناسبي قرار ندارد و بايد هر چه زودتر تصفيه خانه آب شرب شهر سامان به بهره برداري برسد.

وی با بيان اينکه تصفيه خانه آب شرب سامان اعتباري بالغ بر ۲۰ ميليارد تومان نياز دارد، بيان داشت: در پيگيري هاي امروز من به اين پروژه ۳۵۰ ميليون تومان اعتبار اختصاص داده شده است با اين اعتبارات اين پروژه تکميل نخواهد شد.

ملک پور بيان داشت: براي حل مشکل آب شرب مردم شهرسامان از پروژه انتقال آب بن، بروجن براي مردم سامان آب در نظر گرفته شود.

امام جمعه سامان با بيان اينکه يکي ديگر از مشکلات شهرستان سامان نبود بيمارستان در اين شهرستان است، عنوان کرد: در اين شهرستان متخصصين اطفال، زنان و زايمان، داخلي و... وجود ندارد تمامي پزشکان در حد پزشک عمومي هستند.

ملک پور با بيان اينکه ضريب جمعيتي براي بيمارستان براي شهرستان سامان نبايد ملاک باشد چراکه اين شهرستان يک شهرستان گردشگري و سالانه دو ميليون نفر مسافر وارد اين شهرستان مي شوند، بيان داشت: اين تعداد مسافر و گردشگر هم نياز مبرم به آب شرب سالم و هم بيمارستان دارند.

وی اذعان داشت: اميدواريم در آينده نه چندان دور شاهد حل اين دومشکل که خواسته همه مردم شهرستان سامان است باشيم.

فرماندار شهرستان سامان در جلسه شوراي اداري شهرستان سامان با بيان اينکه شهرستان سامان ظرفيت ها و پتانسيل هاي خوبي و خاصي را دارد، بيان داشت: اين شهرستان يک شهرستان اقتصادي در سطح استان است که بايد توجه ويژه اي به اين شهرستان صورت گيرد.

سعيد صالحي با بيان اينکه در زمينه مشارکت و همکاري دولت اقدامات زير ساختي در شهرستان سامان انجام شده است، بيان داشت: در حال حاضر معضل اصلي در شهر سامان تصفيه خانه آب سامان است ۱۰ ميليارد ريال اعتبار نياز دارد تا به بهره برداري برسد و اين در حالي است که اين پروژه از سال ۷۳ شروع شده است.

صالحي بيان داشت: پروژه تصفيه خانه آب سامان به دليل اينکه در سال هاي اخير به دليل نبود اعتبار لازم تکميل نشده است و اميد است با محقق شدن اعتبارات لازم تا پايان سال جاري به بهره برداري برسد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۱۴

27 Dec 2019