۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۵۸۸۲

اولتيماتوم فرماندار سامان برای ايجاد زيرساخت هاي پروژه 20 ساله مجتمع فناوران

فرماندار شهرستان سامان با اشاره بر اينکه مجتمع صنايع نيمه مزاحم سابقه 20 ساله دارد، بيان داشت: دستگاه هاي اجرايي بايد هرچه سريع تر در راستاي ايجاد زيرساختي هاي اين مجتمع اقدام کنند.
اولتيماتوم فرماندار سامان برای ايجاد زيرساخت هاي پروژه 20 ساله مجتمع فناوران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، سعيد صالحي فرماندار شهرستان سامان در جلسه ايجاد زيرساخت هاي مجتمع صنايع نيمه مزاحم سامان با بيان اينکه مجتمع فناوران سامان سابقه ۲۰ سال دارد و اجراي اين طرح از سال ۷۶ در سامان آغاز شده و تاکنون به هيچ نتيجه اي نرسيده است، اظهار کرد: خوشبختانه در سامان پيش بيني و آينده نگري وجود داشته و دارد و اين پروژه جزء پروژه هاي ايست که بايد هر چه سريع تر اقدامات لازم در راستاي راه اندازي اين پروژه بايد صورت گيرد.

صالحي با بيان اينکه بايد در اسرع وقت زيرساخت هاي آب، برق، گاز، تلفن و تکميل جدول بندي در مجتمع فناوران و صنايع نيمه مزاحم انجام گيرد، بيان داشت: با انتقال ۱۵۰ صنف صنايع نيمه مزاحم آلودگي هاي صوتي و بهداشتي و سالم سازي محيط زيست و ايجاد اشتغال پايدار دو يا سه ساله را در شهر شاهد خواهيم بود.

وي بیان داشت: پروژه ۲۰ ساله صنايع نيمه مزاحم و فناوران جزء پروژه هايي است که زبانزد عام و خاص شده است و براي پيشرفت اين اين پروژه و پروژه هاي ديگر کار را بايد از خودمان شروع کنيم.

صالحي با اشاره بر اينکه شرکت برق در دو ماه آينده بر آورد هزينه در راستاي ايجاد زيرساخت هاي برقي را در مجتمع داشته و هرچه سريع تر اقدام به کار شود، و شهرداري کف و بر مناسب را براي ايجاد زيرساخت هاي گاز و برق و آب در مجتمع را داشته باشد، تصريح کرد: اتاق اصناف شهرستان نيز پردازش هاي کلي را نسبت به متقاضيان و پلاک بندي ها ي مجتمع را در دستور کار قرار دهد.

صالحي بيان داشت: بايد زيرساخت هاي براي مجتمع فناوران آماده شود تا مشکل ۲۰ ساله مردم بر طرف شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۵:۰۴

4 Jan 2020