۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۵۶۷۵
با حضور پرشور خواهران

جشن ميلاد امام رضا(ع) در اردل برگزار شد

جشن ميلاد امام رضا(ع) به همت حوزه بسيج خواهران در امامزاده عزيز(ع) شهر اردل برگزار شد.
جشن ميلاد امام رضا(ع) در اردل برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، به مناسبت گراميداشت دهه کرامت و ميلاد باسعادت حضرت امام رضا (عليه الاسلام) جشن بزرگ ميلاد با سعادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا (عليه الاسلام) به همت حوزه بسيج خواهران در امامزاده عزيز(ع) شهر اردل برگزار شد.

حجت الاسلام مهراداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در اين جشن با تبريک دهه کرامت و ولادت امام رضا (عليه الاسلام) اظهار کرده: ماه ذيقعده ماه مبارکي است که با ولادت حضرت معصومه (سلام الله عليها) آغاز مي‌شود و بايد آن را قدر بدانيم.
وي افزود: حضرت امام رضا (عليه السلام) مانند ديگر پيشوايان معصوم (عليه السلام) به زيور فضايل اخلاقي و کمالات نفساني آراسته و از هر گونه زشتي و پليدي و رذايل اخلاقي به دور و در اين راه گفتار و رفتارش الگو سرمشق ديگران بود.

بهرامي کرامت را مهم ‌ترين ويژگي امام رضا (عليه الاسلام) دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان با تاسي از امام رضا (عليه الاسلام) گره از کار خلق باز کنند چون خدمت به خلق از نشانه‌هاي کرامت است.

وي با اشاره به سه خصوصيت مهم امام رضا (عليه السلام)، اظهارکرد: رازداري، خوش‌رفتاري و محبت به بندگان خدا و نگهداشتن زبان در کردار و گفتار از بارزترين خصوصيات اين امام همام بود.
مولودي خواني ،پخت و توزيع آش نذري و پخش سرود امام رضا (عليه السلام) از ديگر برنامه هاي اين جشن بزرگ بود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۳:۱۱

31 Dec 2019