۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۴۵۹۴
مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور 390 زائر چهارمحالی در سفر حج امسال

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر حج امسال 390 نفر زائر در قالب سه کاروان از چهارمحال و بختیاری حضور دارند که دو کاروان مدینه قبل و یک کاروان آن مدینه بعد است.
حضور 390 زائر چهارمحالی در سفر حج امسال
یوسف آقابزرگی مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در سفر حج امسال 390 نفر زائر در قالب سه کاروان از چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از این سه کاروان دو کاروان از شهرکرد و یک کاروان از بروجن اعزام می‌شوند افزود: کاروان بروجن و یک کاروان از شهرکرد مدینه قبل کاروان‌ دیگر از شهرکرد مدینه بعد هستند.

آقابزرگی با اشاره به اینکه اعزام در نیمه اول مرداد صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: 10 جلسه کلاس آموزشی برای زائران در ایران از پنجم خرداد برگزار می‌شود یادآور شد: برگزاری دو یا سه جلسه آموزشی هم در عربستان (مکه و مدینه) برای زائران در دستور کار قرار گرفته که در آن‌ها علاوه‌بر احکام و مسائل مربوط به حج آموزش‌های مسائل امنیتی را نیز خواهیم داشت.

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کاروان‌های شهرکرد 13 میلیون و 5 هزار تومان باید برای هزینه سفر پرداخت کنند بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی بعثه امام (ره) و سازمان حج و زیارت با بانک عامل (بانک ملی) قرار بر این شد 10 میلیون و 200 هزار تومان از سرجمع هزینه زائران دارای ودیعه کسر شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۱:۵۷

30 Dec 2019