۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۴۴۰۸
نماینده مردم شهرستان شهرکردبن سامان در مجلس شورای اسلامی:

در انتخابات شهروروستا از هیچ فردی حمایت نمی کنم

نماینده شهرستانهای شهرکرد سامان بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مامعتقدیم مشارکت حداکثری درانتخابات یک اصل اساسی و غیرقابل برگشت است، گفت: در انتخابات شورای شهرو روستا ازهیچ کسی حمایت نکرده؛حتی مشورت نخواهم داد.
در انتخابات شهروروستا از هیچ فردی حمایت نمی کنم
به گزارش جهانبین نیوز، اردشیرنوریان نماینده شهرستانهای شهرکرد سامان بن در مجلس شورای اسلامی باابراز ناراحتی از حادثه دلخراش معدن در استان گلستان گفت: برخی اتفاقات ذاتا تلخ هستند،زمانی تلخ ترمی شوندکه اذهان عمومی معطوف و متاثر به آن می شود.

وی بااشاره به انتخابات پیشرو گفت:حضور حماسی و دشمن شکن مردم در انتخابات آثارو برکات زیادی به همراه داشته و افرادی که شورای نگهبان تاییدمی شوند همه سرمایه های انقلاب اسلامی هستند.

نماینده شهرستان های شهرکرد بن سامان در محلس شورای اسلامی تشکیل اولین دبیرخانه نظارت برشورای شهرو روستا را در استات مطرح و افزود: تاکنون چندنشست هم اندیشی، دوره های آموزشی و هماهنگی باشورای نگهبان انتخابات به دلیل هم زمانی با انتخابات ریاست جمهوری از جمله اقدامات این دبیرخانه بوده است.

وی به بررسی شکایات رد صلاحیت شدگان اشاره و گفت:۷۹درصد ازتمام کسانی که رد صلاحیت شده بودند مجددا تایید شدند و تنها هفت نفر رد صلاحیت شدند.

نوریان با بیان اینکه مامعتقدیم مشارکت حداکثری درانتخابات یک اصل اساسی و غیرقابل برگشت است؛خاطرنشان کرد: انتخابات یک اصل و خط قرمز در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همه مسئولین باتمام توان تلاش کرده و سعی میکنند با برگزاری انتخابات سالم اعتمادمردم راجلب کنند.

وی حراست از رای مردن راوظیفه مسولین دانست و گفت:در انتخابات شورای شهرو روستا ازهیچ کسی حمایت نکرده؛حتی مشورت نخواهم داد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۷:۴۹

11 Feb 2020