۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۴۲۷۹

وضعيت نامناسب و خطرناک پارک هاي شهرستان بن+تصاوير

کمبود مراکز تفريحي يکي از موضوعاتي است که همواره مورد توجه مردم شهرستان هاي شهرستان بن قرار داشته؛ به طوري که مردم در طي مصاحبه هاي مختلف ابراز نارضايتي خود را از کمبود اماکن تفريحي و وضعيت نامناسب پارک ها در شهرستان بن اعلام داشته اند.
وضعيت نامناسب و خطرناک پارک هاي شهرستان بن+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر؛ کمبود مراکز تفريحي يکي از موضوعاتي است که همواره مورد توجه مردم شهرستان بن قرار داشته؛ به طوري که مردم در طي مصاحبه هاي مختلف ابراز نارضايتي خود را از کمبود اماکن تفريحي و وضعيت نامناسب پارک ها و مجتمع تفريحي گردشگري گرداب بن اعلام داشته اند.

امروز مردم شهرستان بن از داشتن مجتمع هاي تفريحي و رفاهي، همانند بسياري ديگر از شهرستان هاي کشور محروم هستند و اين کمبود اماکن تفريحي و رفاهي خود، باعث روي آوردن جوانان به ناهنجاري هاي مختلف شده است.

حتي يک مرکز تفريحي در شهرستان بن وجود ندارد

احمد يکي از شهروندان بني در اين رابطه اظهار داشت: واقعا جاي تأسف دارد که شهرستاني مانند بن که ظرفيت هاي اقليمي، توريستي و فرهنگي بارزي دارد از عدم اماکن تفريحي و رفاهي رنج ببرد و حتی يک مرکز تفريحي هم در اين شهر وجود نداشته باشد.

اين شهروند افزود: شهر بن  با وجود جمعيتش از داشتن يک مجتمع تفريحي با وسائل مجهز و به روز محروم بوده و اغلب شهروندان براي گذراندن اوقات فراغت به پارک هاي شهر مراجعه مي کنند.

وي با بيان اينکه پارک هاي سطح شهر بن هم به هيچ وجه نمي تواند جوابگوي شهروندان باشد؛ بيان داشت: اغلب اين پارک ها وضعيت نامناسبي ازجمله عدم چمن کاري و سرويس هاي بهداشتي دارند.

در پارک هاي شهرستان بن، اکثر وسايل شکسته شده و غيرقابل استفاده اند و استفاده از آن ها بعضا مي تواند خطرناک باشد.

در پارک ملت که وسيله بازي وجود ندارد و فقط يک تاب و يک سرسره وجود دارد و  در پارک گلستان نيز کف پارک همچنان خاکي است و ارتفاع وسايل از کف زمين زياد و آسيب زاست و مي تواند به کودکان آسيب بزند.

در مجتمع گردشگري گرداب هم که تنها يک سرسره وجود دارد که آن هم بسيار خطرناک مي باشد، به طوري که در چند روز گذشته خانواده هاي بسياري به خبرنگار ما گفته اند که که کودکان ما وقتي وارد اين سرسره مي شوند و وقتي هم کودکان از سرسره خارج مي‌شوند سرشان بشدت ضربه خورد و زمين مي افتند.

مردم شهر از خود مسئولين تقاضا داشتن که ابتدا بچه هاي خود را بياورند و در اين سرسره بازي بدهند و بعد ببنيم مسئوليت و فعاليت آنها چه مي شود.

آيا بايد در اين پارک ها و محل تفريح کودکان اتفاقي بيفتد تا مسئولين هوشيار و بيدار شوند؟؟

از مسئولين در شوراي شهر و شهرداري تقاضا داريم که اين بار کمي جدي تر با اين مشکلات برخورد کنند تا هم چهره زيبايي را براي شهر خود داشته باشيم و هم کودکان مان را از لذت بازي کردن در پارک هاي شهرمان محروم نکنيم.

 اين پارک ها و محل هاي استراحت، چهره اي از وضعيت شهر ما را به ميهماناني نشان مي دهد که معمولا از اطراف به اين جا مي آيند. اميدواريم در گزارش دومي که در اين سايت درج مي شود، خبر خوش تعمير وسايل بازي و استانداردسازي آن ها را منتشر کنيم.

در ادامه تصاويري از وضعيت پارک ها و مجتمع تفريحي گرداب و همچنين در سطح شهرستان را مشاهده مي کنيد:













آيا بايد در اين پارک ها و محل تفريح کودکان اتفاقي بيفتد تا مسئولين هوشيار و بيدار شوند؟؟

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۶:۱۵

27 Dec 2019