۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۳۹۰۰
بامداد امروز

واژگوني خودرو در محور بروجن مجلسي سه کشته و زخمي برجاي گذاشت

واژگوني خودور پارس بامداد امروز در محور بروجن مبارکه مجلسي دو کشته و يک زخمي برجاي گذاشت.
واژگوني خودرو در محور بروجن مجلسي سه کشته و زخمي برجاي گذاشت
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بروجن در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: بامداد امروز در پي واژگوني خودرو پارس در محور بروجن مبارکه مجلسي يک تن مصدوم و دو تن کشته شدند.

آرش شيراني گفت: طي تماس تلفني يکي از مصدومين در موقعيت نامعلومي از حادثه مشخص شد خودور از سمت گندمان به اصفهان در حال حرکت بوده است.

شيراني ضمن بيان اين که فورا چهار تيم عملياتي جستجوي خود را ساعت ۳:۳۰ بامداد از گندمان آغاز کردند، خاطر نشان کرد: امدادگران پس از يک ساعت به موقعيت خودروي ذکر شده در ۱۰۰ متري بيابانهاي اطراف محور اصلي شهر مجلسي دست يافتند.

وي با اشاره به اين که امدادگران در حاشيه ي ۳۰۰ متري خودرو واژگون شده دو فوتي و يک مصدوم يافتند، افزود: عمليات امدادگران هلال احمر ساعت ۶:۳۰ پايان يافت.

شيراني همچنين از گرفتار شدن يک دستگاه خودرو پاترول در طغيان رودخانه روستاي بيژگرد خبر داد و گفت: عصر ديروز يکشنبه يک دستگاه خودرو پاترول گرفتار شده در طغيان رودخانه روستاي بيژگرد بخش گندمان با کمک امدادگران هلال احمر و نيروهاي محلي نجات يافت.

شيراني با بيان اين که خودور پاترول بر اثر بي احتياطي در رودخانه گرفتار شده بود، افزود: خوشبختانه خودرو گرفتار شده در طغيان رودخانه خالي از سرنشين بود و در اين حادثه به هيچ کسي آسيبي وارد نشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۵:۴۵

27 Dec 2019