۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۳۶۹۸
در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان فرخ‌شهر

کمپين حمايت از چهارشنبه‌سوري بدون ترقه در چهارمحال و بختياري برگزار شد

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري از حمايت اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان فرخ‌شهر از چهارشنبه‌سوري بدون مواد آتش‌زا و خطرناک خبر داد.
کمپين حمايت از چهارشنبه‌سوري بدون ترقه در چهارمحال و بختياري برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري در گفت و گو با مشکات برين؛ از برگزاري کمپين حمايت از چهارشنبه‌سوري بدون ترقه در مرکز فرهنگي هنري فرخ‌شهر خبر داد.

وي با اشاره به گرامي داشت ياد شهداي حادثه پلاسکو در اين‌باره افزود: کودکان و نوجوانان کانون با اعلام حمايت از عدم استفاده از ترقه و مواد آتش‌زا در چهارشنبه‌سوري پيش رو هدف و نام شهداي آتش‌نشان را پاس داشتند و با آتش‌نشانان استان پيمان همدلي بستند.

رحيمي با اشاره به حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در کنار کودکان و نوجوانان در اين برنامه گفت: اجراي نمادين آيين گذشتگان در چهارشنبه‌سوري و تعريف خاطرات بزرگ‌ترها از مراسم سال‌هاي قبل بخش ديگري از اين مراسم را به خود اختصاص مي‌داد.

وي در اين باره افزود: کودکان و نوجوانان با امضاي پيمان‌نامه حمايت از چهارشنبه‌سوري بدون ترقه از بزرگ‌ترها و هم‌سالان خود خواستند که در اين جشن از مواد خطرناک استفاده نکنند تا جشني زيبا با حضور اقشار مختلف طبق سنت گذشتگان داشته باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۴:۰۱

1 Feb 2020