۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۳۶۷۵
مسئول بسيج جامعه پزشكي چهارمحال و بختياري:

رويكرد بسيج جامعه پزشکي انجام فعاليت هاي پژوهشي توليد محور و كاربردي است

مسئول بسيج جامعه پزشكي چهارمحال و بختياري گفت: جامعه پزشكي امروز در راستاي تحقق اهداف نظام سلامت وارد عرصه شده است.
رويكرد بسيج  جامعه پزشکي  انجام فعاليت هاي پژوهشي توليد محور و كاربردي است
به گزارش جهانبین نیوز مهراب شفيعي مسئول بسيج جامعه پزشكي چهارمحال و بختياري در گفت و گو  اساتيد برتر؛ اظهار داشت: بايد براي موفقيت در هر كاري ابتدا قالب، محتوا و ابزار را مشخص كرد و تداوم آن بايد با همكاري همه دست اندركاران صورت بگيرد.

وي با بيان اينكه سازمان بسيج جامعه پزشكي امروز در راستاي تحقق اهداف نظام سلامت وارد عرصه شده است افزود: اين سازمان حركت در چارچوب علمي و مبتني بر اسناد بالا دستي وزارت بهداشت را در راس امور خود در اين زمينه قرار داده است.

شفيعي با اشاره به دستاوردهاي قابل توجه اين سازمان در حوزه هاي علمي و پژوهشي و درمان و امدادرساني افزود: رويكرد سازمان انجام فعاليت هاي پژوهشي توليد محور و كاربردي است.

وي تصريح كرد: در حوزه درمان و امدادرساني نيز سعي شده است با تمركز و واگذاري اين حوزه به شهرستان ها و كانون ها از تمام ظرفيت هاي موجود در شهرستان ها براي موفقيت بيشتر در امور محوله استفاده شود.

مسئول بسيج جامعه پزشكي استان در پايان گفت:‌ اقدام جدي در حوزه علمي و پژوهشي ،‌ برپايي همايش پدافند غيرعامل، طرح و بررسي سيماي سلامت استان در سي سال اخير و مقايسه آن با استان هاي ديگر ازجمله اقدامات پيش بيني شده براي سال آتي در اين سازمان است.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۳:۰۸

29 Dec 2019