کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

بيش از 500 برنامه در دهه فجر در شهرستان فارسان اجرا مي‌شود

10 بهمن 1395 ساعت 13:21

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به اينکه 20 کميته تخصصي و کارگروه در ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در فارسان تشکيل شده است گفت: بيش از 500 برنامه در دهه فجر در شهرستان فارسان اجرا مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام جهانبخش يوسفي مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: به مناسبت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و اجراي برنامه‌هاي اين ستاد در شهرستان فارسان اظهار داشت: ملت ايران هرگز روزهاي سخت مبارزات و ايام پيروزي انقلاب را فراموش نمي‌کند ايامي که يادآور ايثارگري‌ها و جانفشاني‌هاي ملت ايران در مبارزه با رژيم منحوس پهلوي بود.

وي با اشاره به اينکه ملت ايران با تکيه بر توکل به خدا، از خود گذشتگي و صبر و پايداري در راه هدف مقدس خود توانست به پيروزي برسد خاطرنشان کرد: ملت ايران با انقلاب اسلامي خود راه و مسير آزادي‌خواهي را براي همه ملت‌هاي مظلوم هموار کرد.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ملت ايران را يک انقلاب تک بعدي و تک محوري نمي‌دانيم گفت: اين انقلاب نه‌تنها از بعد سياسي تحول عظيمي در منطقه و در سطح جهاني بود که يک انقلاب ارزشي و الهي بود که با تکيه بر ايدئولوژي و جهان‌بيني الهي توانست نظام ستم‌شاهي را نابود کرده و سربلندي‌ها و افتخارات زيادي را در عرصه جهاني بدست آورد.

دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامي است

وي تصريح کرد: دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامي است و فرصت مناسبي است براي بازخواني ارزش‌هاي انقلاب و اينکه خودمان را ببينيم که در کجاي اين مسير قرار داريم.

وي با تاکيد بر اينکه دشمن به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوري اسلامي است گفت: تبيين برکات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در اين روزها در براي روشنگري افکار عمومي اهميت دارد.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به وجود برخي مشکلات و سختي‌ها در جامعه گفت: بزرگترها بهتر مي‌دانند ما در چه دوراني بوديم و امروز کشور در چه جايگاهي قرار دارد مقايسه اين دوران‌ها و توجه به پيشرفت‌هاي ملت ايران درتمام عرصه‌ها نشان از موفقيت ملت ايران و انقلاب اسلامي دارد.

وي با بيان رويکردهاي ستاد سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مردمي کردن مراسم و حضور همه اقشار و وجود شادابي و نشاط در برگزاري جشن‌هاي يوم‌الله دهه فجر اهميت دارد.

يوسفي با اشاره به تقارن اين ايام با ميلاد حضرت زينب (س) تصريح کرد: جشن‌هاي شاد همراه با جذابيت و تنوع براي همه اقشار، اصناف و گروه‌ها در ايام اين دهه برگزار مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه شعار امسال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل است، پرهيز از اسراف و زياده‌روي و رعايت شئونات در برگزاري مراسم از رويکردهاي ستاد برگزاري سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برشمرد و خاطرنشان کرد: از آنجا که دشمن به دنبال ايجاد تفرقه  و از بين بردن همبستگي و وفاق ملي است ايجاد وحدت و همدلي و تحکيم در بين همه گروه‌ها و دسته‌ها از ديگر رويکرهاي اين ستاد است.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با بيان اينکه تحکيم ارکان اصلي انقلاب اسلامي به‌ويژه جايگاه ولايت و رهبري از اهداف برگزاري اين مراسم است گفت: توجه به محتوا و تاثيرگذار بودن مراسم و برنامه‌ها در مراسم امسال گراميداشت دهه فجر مورد توجه بوده است.

تشکیل 20 کمیته تخصصی در شهرستان فارسان

وي با اشاره به اينکه 20 کميته تخصصي و کارگروه در ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در فارسان تشکيل شده گفت: بيش از 500 برنامه در اين ايام در شهرستان فارسان پيش‌بيني شده و ستادها برگزاري دهه فجر در تمام روستاها بخش‌ها و شهرها تشکيل شده که در برگيرنده تمام اقشار جامعه است.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به اهم برنامه‌هاي اين دهه گفت: جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري، برگزاري جشن‌هاي انقلاب توسط ادارات، اصناف و بازاريان، برگزاري همايش‌هاي بصيرت‌افزايي، جشن جامعه ورزش،جشنواره کودک و نوجوان، رژه موتوري، برگزاري مسابقات ورزشي، مهماني لاله‌ها، نشست‌هاي تخصصي، مراسم ويژه بانوان،برگزاري دعاي ندبه و کميل و جشن‌هاي ميلاد حضرت زينب (ع) به همراه جشن پيروزي، جشنواره غذاهاي سنتي، ازجمله برنامه‌هاي اين دهه در سطح شهرستان است.

وي با اشاره به سخنان امام خميني (ره) گفت: از آنجا که دشمن از اجتماع ما مي‌ترسد و اجتماع ما در روز 22 بهمن‌ماه نمايش اقتدار و مظهر شکوه و عزت جمهوري اسلامي بوده و است و اجتماع ما نمايش پيوند ملت با ولايت بوده و مردم با حضور خود تجديد ميثاق دوباره‌اي با آرمان هاي انقلاب دارند.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: راهپيمايي با شکوه 22 بهمن از ميدان امام خميني (ره) فارسان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج/590پ


کد مطلب: 32943

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32943/بيش-500-برنامه-دهه-فجر-شهرستان-فارسان-اجرا-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir