۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۲۹۴۳
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

بيش از 500 برنامه در دهه فجر در شهرستان فارسان اجرا مي‌شود

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به اينکه 20 کميته تخصصي و کارگروه در ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در فارسان تشکيل شده است گفت: بيش از 500 برنامه در دهه فجر در شهرستان فارسان اجرا مي‌شود.
بيش از 500 برنامه در دهه فجر در شهرستان فارسان اجرا مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام جهانبخش يوسفي مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: به مناسبت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و اجراي برنامه‌هاي اين ستاد در شهرستان فارسان اظهار داشت: ملت ايران هرگز روزهاي سخت مبارزات و ايام پيروزي انقلاب را فراموش نمي‌کند ايامي که يادآور ايثارگري‌ها و جانفشاني‌هاي ملت ايران در مبارزه با رژيم منحوس پهلوي بود.

وي با اشاره به اينکه ملت ايران با تکيه بر توکل به خدا، از خود گذشتگي و صبر و پايداري در راه هدف مقدس خود توانست به پيروزي برسد خاطرنشان کرد: ملت ايران با انقلاب اسلامي خود راه و مسير آزادي‌خواهي را براي همه ملت‌هاي مظلوم هموار کرد.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ملت ايران را يک انقلاب تک بعدي و تک محوري نمي‌دانيم گفت: اين انقلاب نه‌تنها از بعد سياسي تحول عظيمي در منطقه و در سطح جهاني بود که يک انقلاب ارزشي و الهي بود که با تکيه بر ايدئولوژي و جهان‌بيني الهي توانست نظام ستم‌شاهي را نابود کرده و سربلندي‌ها و افتخارات زيادي را در عرصه جهاني بدست آورد.

دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامي است

وي تصريح کرد: دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامي است و فرصت مناسبي است براي بازخواني ارزش‌هاي انقلاب و اينکه خودمان را ببينيم که در کجاي اين مسير قرار داريم.

وي با تاکيد بر اينکه دشمن به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوري اسلامي است گفت: تبيين برکات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در اين روزها در براي روشنگري افکار عمومي اهميت دارد.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به وجود برخي مشکلات و سختي‌ها در جامعه گفت: بزرگترها بهتر مي‌دانند ما در چه دوراني بوديم و امروز کشور در چه جايگاهي قرار دارد مقايسه اين دوران‌ها و توجه به پيشرفت‌هاي ملت ايران درتمام عرصه‌ها نشان از موفقيت ملت ايران و انقلاب اسلامي دارد.

وي با بيان رويکردهاي ستاد سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مردمي کردن مراسم و حضور همه اقشار و وجود شادابي و نشاط در برگزاري جشن‌هاي يوم‌الله دهه فجر اهميت دارد.

يوسفي با اشاره به تقارن اين ايام با ميلاد حضرت زينب (س) تصريح کرد: جشن‌هاي شاد همراه با جذابيت و تنوع براي همه اقشار، اصناف و گروه‌ها در ايام اين دهه برگزار مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه شعار امسال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل است، پرهيز از اسراف و زياده‌روي و رعايت شئونات در برگزاري مراسم از رويکردهاي ستاد برگزاري سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برشمرد و خاطرنشان کرد: از آنجا که دشمن به دنبال ايجاد تفرقه  و از بين بردن همبستگي و وفاق ملي است ايجاد وحدت و همدلي و تحکيم در بين همه گروه‌ها و دسته‌ها از ديگر رويکرهاي اين ستاد است.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با بيان اينکه تحکيم ارکان اصلي انقلاب اسلامي به‌ويژه جايگاه ولايت و رهبري از اهداف برگزاري اين مراسم است گفت: توجه به محتوا و تاثيرگذار بودن مراسم و برنامه‌ها در مراسم امسال گراميداشت دهه فجر مورد توجه بوده است.

تشکیل 20 کمیته تخصصی در شهرستان فارسان

وي با اشاره به اينکه 20 کميته تخصصي و کارگروه در ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در فارسان تشکيل شده گفت: بيش از 500 برنامه در اين ايام در شهرستان فارسان پيش‌بيني شده و ستادها برگزاري دهه فجر در تمام روستاها بخش‌ها و شهرها تشکيل شده که در برگيرنده تمام اقشار جامعه است.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به اهم برنامه‌هاي اين دهه گفت: جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري، برگزاري جشن‌هاي انقلاب توسط ادارات، اصناف و بازاريان، برگزاري همايش‌هاي بصيرت‌افزايي، جشن جامعه ورزش،جشنواره کودک و نوجوان، رژه موتوري، برگزاري مسابقات ورزشي، مهماني لاله‌ها، نشست‌هاي تخصصي، مراسم ويژه بانوان،برگزاري دعاي ندبه و کميل و جشن‌هاي ميلاد حضرت زينب (ع) به همراه جشن پيروزي، جشنواره غذاهاي سنتي، ازجمله برنامه‌هاي اين دهه در سطح شهرستان است.

وي با اشاره به سخنان امام خميني (ره) گفت: از آنجا که دشمن از اجتماع ما مي‌ترسد و اجتماع ما در روز 22 بهمن‌ماه نمايش اقتدار و مظهر شکوه و عزت جمهوري اسلامي بوده و است و اجتماع ما نمايش پيوند ملت با ولايت بوده و مردم با حضور خود تجديد ميثاق دوباره‌اي با آرمان هاي انقلاب دارند.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: راهپيمايي با شکوه 22 بهمن از ميدان امام خميني (ره) فارسان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۳:۵۵

17 Jan 2020