۰
plusresetminus
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز ما در لبنان یک حزب الله داریم که در آنجا به سیادت سیاسی رسیده و تعیین کننده نظم امنیتی در آن منطقه است، رژم صهیونیستی از ترس حزب الله جرات هیچ اقدامی را در لبنان ندارد و نه تنها در لبنان که در سوریه نیز تعیین کننده معادلات بوده و در مقابل امریکا ایستاده است.
اسرائیل جرات هیچ تحرکی در منطقه ندارد/ انقلاب اسلامی جغرافیای غرب را در هم شکست/آوارگی زنان و کودکان، نتیجه تروریست پروری استکبار
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری مردمانی ثابت‌قدم و شهیدداده و اهل صدق کلام هستند.

انقلاب اسلامی بعثت مجدد دین در عصر حاضر

وی با بیان اینکه این برنامه به نام امام راحل (ره)، نام مبارک رهبر عزیز انقلاب و یاد ۲۴۰۰ ستاره فروزانی که بر آسمان افتخارات این استان می‌درخشد آغاز شد و این موضوع عطر و بوی معنویت به فضا داد افزود: فضای این جلسه فضای یک حقیقت عظیم است که ۳۸ سال پیش همانند خورشید درخشانی در افق ایران طلوع کرد.

سردار سلامی یادآور شد: شاید وسعت ذهن ما قادر به درک حقیقت رخ داده نباشد ولی انقلاب اسلامی ایران شبیه بعثت اولیه اسلام بوده و هست.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: وقتی آیات وحی بر قلب مبارک پیامبر نازل شد و اسلام از دره‌های تنگ و باریک مکه ظهور کرد و پرتوهای آزادی انسان، عدالت، اخلاق و معرفت بر صفحه دل‌ها تابید هیچ کسی تصور نمی‌کرد اسلام با این سرعت عرض و طول عالم را طی کند.

انقلاب اسلامی جغرافیای غرب را در هم شکست

سردار سلامی با اشاره به اینکه ۳۸ سال است همه جنگ‌های کوچک و بزرگ عالم در منطقه و جهان اسلام صورت می‌گیرد بیان داشت: اساس انقلاب اسلامی ایران که قلب تحول برای اسلام است برای درهم شکستن جغرافیایی بود که دنیای استکبار برای استیلا بر سرنوشت مسلمانان ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه برای مسلمانان ننگ‌آور بود که کفار و مشرکان بر سرنوشت آن‌ها چیره شوند تاکید کرد: این‌ها آبرو و حیثیت مسلمانان را به غارت می‌برند و این تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت جهان اسلام بود.

سردار سلامی تسلط آمریکا، انگلیس و فرانسه بر جهان اسلام طی حداقل ۱۰۰ سال گذشته تاریخ را مملو از ذلت برای مسلمانان دانست و گفت: اما تحمل این وضعیت برای یک عالم روحانی سخت بود و امام خمینی (ره) با انقلاب بزرگ خود بر قلب این تسلط سیاسی یورش برد.

جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: شکست آمریکا، آن روز جز به دست انسانی که بر خدا تکیه داشت ممکن نبود چون غلبه بر بزرگ‌ترین امپراطوری تاریخ بشر با دست خالی نشان از نصرت الهی دارد، امام خمینی (ره) بت تاریخ را شکست و به مسلمانان طعم آزادی را چشاند و رایحه دل‌انگیز برداشتن زنجیرهای اسارت از دست مسلمانان را به مشام مسلمانان ایران رساند.

تمرکز منافع دشمن در جنگ افروزی است

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به صف‌بندی، پیمان و ائتلاف قدرت‌های جهان برای جلوگیری از ظهور قدرت اسلام در منظومه جهان اضافه کرد: این قدرت‌ها می‌دانستند اگر انقلاب ایران که به نام اسلام شکل گرفته بتواند طعم عدالت، عزت، حُریت و شرافت را به جهان اسلام و فراتر گسترش دهد مطمئنا هیچ سکویی برای بالا رفتن قدرت‌ها باقی نمی‌ماند.

انقلاب اسلامی با جاهلیت مدرن به مبارزه برخاست

وی تاکید کرد: انقلاب ایران همانند دوره اسلام آمد تا با جهالت مبارزه کند با این تفاوت که جهالتی که انقلاب اسلامی به مقابله با آن برخاست جاهلیت مدرن بود که مسلمانان را در گورستانی از غفلت دفن کرده بود.

سردار سلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی حشری بود که در آن مسلمانان برخیزند و از شخصیت و هویت خود دفاع کنند.

در نگاه آمریکا حزب الله تروریست و اسرائیل یک دوست است

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ‌هایی که از بعد از انقلاب اسلامی به راه افتاد تاکید کرد: در هر نقطه‌ای که تمرکز جنگ‌ها است، منافعی برای قدرت‌های بزرگ وجود دارد اما به لطف خدا نظمی که می‌خواستند برای ما بسازند و در قالب آن برای ما تصمیم‌گیری کنند که ما چطور در همه زمینه‌ها رشد یا پیشرفت کنیم و با چه کسانی دوستی کنیم با چه کسانی دشمنی، چه کسانی را تروریست بنامیم چه کسانی را دوست همه نابود شد.

سردار سلامی تاکید کرد: در نگاه آن‌ها اسرائیل یک دوست و حزب الله یک تروریست است و ما را حامی تروریست می دانند.

یک طرف ثابت در جنگ های ۳۸ سال گذشته در منطقه، آمریکا، انگلیس و شرکای مرتجع عرب آن ها است

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آمریکا این تصور را بوجود آورده است که این کشور دموکراسی، آزادی و امنیت می آورد درحالی که بیشترین کشته ها از شرق تا غرب عالم همگی به دست او رقم خورده و تمام سلاح ها و دیکتاتورهای عالم را آمریکا رهبری می کند و محصول دست شیطان بزرگ هستند.

سردار سلامی ادامه داد: هر گروه تروریستی که در دنیا در حال خراب کاری است ساخته دست امریکا، انگلیس و متحدان آنها است  و همه آزادی خواهان عالم به دست این ها به زندان رفتند.

وی با اشاره به اینکه یک طرف ثابت در جنگ های 38 سال گذشته در منطقه آمریکا، انگلیس و شرکای مرتجع عرب آن ها مثل آل سعود است و این ها کشورهای مسلمان را اشغال و ملت های مسلمان را آواره کردند گفت: اگر نگاهی به یمن، سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان بیندازید خواهید دید که این کشورها چطور زنان و بچه ها را در این کشورها آواره کرده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه جهان اسلام یک حامی نیرومند و صادق که بدون هیچ چشم داشتی به ثروت مادی آن ها از کشور، جان و مالشان دفاع کند نیاز داشت و آن پناهگاه، جمهوری اسلامی ایران بود افزود: پناهگاه بزرگی مانند رهبر معظم انقلاب که در مقابل صف آرایی ها ایستادند و در تهاجم های بزرگ از ملت ها دفاع کردند نعمتی است که جهان اسلام از آن بهره مند شد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ما هیچ منافع مادی در فلسطین، لبنان و سوریه نداریم اما منافع ما معنوی است که شامل حفظ آبرو، امنیت، عزت و نوامیس مسلمانان است.

در ۳۸ سال گذشته هرچه دشمن برای نابودی اسلام پرونده گشود ایران، آن رامختومه کرد

وی اضافه کرد: در ۳۸ سال گذشته هرچه دشمن برای نابودی اسلام پرونده گشود ایران، آن مختومه کرد و هر آنچه آن ها کوشیدند باطل شد، چون دشمن می خواست با تحمیل یک جنگ هشت ساله، کشور را تجزیه و نظام اسلام را ساقط کند اما این کشور از درون آن جنگ هشت ساله در قواره یک قدرت بزرگ که  می تواند در برابر قدرت های منطقه بایستد، ظاهر شد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه وقتی یک کشور می تواند در مقابل ائتلاف قدرت های جهانی بایستد و مرکز ثقل امنیت منطقه شود یعنی تبدیل به قدرت جهانی شده، ادامه داد: ساختارهای شکل گرفته در جمهوری اسلامی ایران با قدرت های موافق که بیرون از کشور تشکیل شده اند نوید از یک قدرت جهانی اسلامی در دنیا می دهد که امروز قوا را در کنترل خود گرفته است.

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی یک جنگ واقعی است که اگر با این شدت به هر قدرت بزرگی وارد می شد کمر آن قدرت را می شکست، افزود: امروز بعداز سالها تحریم کشور، هرگز از بیرون، سیمای یک قدرت محاصره شده از ایران دیده نمی شود، قرار بود ما با تحریم علمی و اقتصادی فلج شویم و این یک هدف برنامه ریزی شده برای نابودی کشور بود که به آرزوی محال برای آن ها تبدیل شد.

هنر هسته ای ما در تحریم ها نمایان شد

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما در تحریم ها هسته ای شدیم و توانسته ایم نیروگاه و پالایشگاه بسازیم، افزود: این موضوع کاملا قابل رویت است که کشورهای غربی می خواستند با تهاجم فرهنگی، ملت را  از درون متلاشی،حجاب را از دختران و اعتماد را از ملت بگیرد و مردم را نسبت به نظام و رهبر سست کند.

حزب الله لبنان سیادت سیاسی منطقه/ اسرائیل جرات هیچ تحرکی ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ایران هرچه قدرت داشتند را بکار گرفتند و آن را در کامل ترین شکل اجرا کردند اما باید بگوییم همه زور آن ها همین بود و آنچه در میدان دیدیم همه آن چیزی بود که بکار بستند تا به وسیله آن مرزهای جغرافیایی کشورمان را محصور کنند اما آنچه اتفاق افتاد عکس آن بود و امروز ساختمان های بزرگی از قدرت به دلیل همین موقعیت ها برای انقلاب ایجاد شده، امروز ما در لبنان یک حزب الله داریم که در آنجا به سیادت سیاسی رسیده و تعیین کننده نظم امنیتی در آن منطقه است، رژم صهیونیستی از ترس حزب الله جرات هیچ اقدامی را در لبنان ندارد و نه تنها در لبنان که در سوریه نیز تعیین کننده معادلات بوده و در مقابل امریکا ایستاده است.

بسیج ما، الگوی عملی برای مقابله مردمی جبهه مقاومت با استکبار

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز در سوریه یک بسیج مردمی قدرتمند شکل گرفته، خاطرنشان کرد: مسلمانان از نقاط مختلف دنیا گرد هم آمده و آن ید و امت واحده، در حال شکل گیری است.

وی افزود: امروز مدلی از بسیج ما در عراق تشکیل شده که تعیین کننده ترین نیرو بوده،  در عین حال، در یمن نیز انصار الله کمر برافراشته و یک قدرت ارزشمند کنار باب المندب در حال شکل گیری است.

سپاه با صدها هزار شهید تاریخ انقلاب را نورانی کرد

سردار سلامی با اشاره به اینکه ما در حال غلبه بر استکبار جهانی هستیم و اینها وعده الهی است، اضافه کرد: وقتی ملت ایران با تکیه بر قائمه ی عمود ولایت فقیه دست به دست هم می دهند و می ایستند نتیجه آن می شود که به پیروزی های امروز دست یابیم، سپاه مفتخر است که در این میدان های سخت از ابتدای انقلاب و با پرچم داری امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفت و ریشه های مستحکمی در جهان اسلام دوانیده و شاخه های آن سایه اطمینان را برافراشته است.

وی گفت: من از نهادی سخن می گویم که با صدها هزار شهید و آزاده، تاریخ ارزشمند کشورمان را نورانی کرده، به حمدالله امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ایران نیرومندتر از سال های گذشته عمل می کند.

معجزه انقلاب اسلامی، عزتمندی جهان اسلام است

سردار سلامی با اشاره به اینکه در 360 درجه محیط بیرونی کشور آتش زبانه می کشد اما ایران امن است، یادآور شد: این موضوع همگان را به یاد سرد شدن آتش بر روی حضرت ابراهیم(ع) می اندازد که می توان از آن به عنوان معجزه انقلاب یاد کرد زیرا هرکجا انقلاب اسلامی باشد امنیت است و  هرکجا این انقلاب سایه اش را می گسترد مردم را به دیار خود باز می گرداند، چون ایران مانند شیر ایستاده و نامش بر تن دشمنان لرزه می اندازد.

سردار محمدسلیمانی جانباز ۵۰ درصد 8 سال جنگ که جوانی خود را وقف خدا کرد

وی با بیان اینکه سردار رضامحمد سلیمانی شخصیتی است که از ابتدای زندگی هرگز لباس جنگ را از تن بیرون نکرد و 80 ماه در جبهه های جنگ مردانه ایستاد و توپخانه هایی را هدایت کردکه بر سر دشمن آتش می ریختند، ادامه داد: سردار محمدسلیمانی جانباز 50 درصد این جنگ شد و همه جوانی خود را وقف خدا کرد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه سردار محمد سلیمانی بی هیچ توقع و چشم داشتی با نیت پاک، اخلاق، تواضع و مهربانی ده سال خدمت خالصانه در این استان کرد، گفت: اینها تمجید دلجویانه نیست بلکه همه اینها حقیقت است و مطمئنا من به همه زوایای شخصیتی ایشان واقف نیستم.

وی با اشاره به اینکه سردار محمد سلیمانی همرزم شهید خرازی بود، اضافه کرد: فرماندهی تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و فرماندهی این سپاه ازجمله سوابق این سردار ارزشمند و یادگار دوران دفاع مقدس است.

سردار اکبری، پرچمدار سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه هرچیزی در عالم جلوه الهی دارد، بیان داشت: سنت الهی این است که هرگاه چیزی را تعویض می کند، یا مانند آن، یا بهتر ازآن را جایگزین می کند. سردار علی محمد اکبری نیز با بیش از 70 ماه حضور در جبهه های جنگ و مسئولیت های مختلف و فرماندهی تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم (ع)،معاون هماهنگ کننده سپاه استان و جانشینی فرمانده سپاه استان، پرچم پرافتخار فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) را در دست گرفته، امید داریم راهی را که سردار محمدسلیمانی گشودند و هموار کردند را با شتاب بیشتر طی کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۶:۵۹

30 Dec 2019