۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۲۳۲۱
در شهرستان فارسان

برگزاري همايش اميدهاي فردا در شهرستان فارسان

همايش اميدهاي فردا با حضور مسئولين استاني و شهرستاني و با حضور بيش از هفتصد دانش آموز پايه سوم متوسطه ي دوره دوم در شهرهاي فارسان و جونقان برگزار گرديد.
برگزاري همايش اميدهاي فردا در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين همايش با توجه به جمعيت بالاي دانش آموزان اين شهرستان، در قالب سه مراسم  در شهر جونقان و فارسان در محل سالن شهرداري جونقان و سالن اداره ارشاد شهر فارسان برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش فارسان گفت: طي روزهاي گذشته  طرحي را در شهرستان فارسان اجرا کرديم به نام طرح اميدهاي فردا، با هدف ايجاد انگيزه در دانش آموزان پايه سوم و تقدير از دانش آموزان موفق و تجليل از دانش آموزان  داراي رتبه هاي برتر راه يافته به دانشگاه برگزار گرديد.
 
داراب احمدي در ادامه افزود: در برنامه اجرا شده 93 دانش آموز که معدل بالاي 17 داشتند مورد تجليل قرار گرفتند و از بين تعداد 93 دانش آموز ممتاز 11 دانش آموز  هداياي استاني دريافت نمودند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: با رتبه هايي که امسال دانش آموزان و دبيران در استان کسب کردند، توانستند رتبه چهار را در سال تحصيلي 94-93 به شهرستان فارسان اختصاص دهند. که در اين برنامه از 13 دانش آموز که حائز رتبه هاي برتر کنکور وزير 1000 بودند  تقدير و تشکر به عمل آورده شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۱:۳۳

2 Jan 2020