۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۲۰۵۵
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري:

دولت براي ايجاد اشتغال بايد گره هاي کور پرداخت وام را بازکند/ اعطاي تسهيلات ارزان قيمت به جوانان در زمينه صنايع دستي و گردشگري

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري به افراد علاقه‌مند که براي خود و ديگران در بحث گردشگري و همچنين صنايع‌دستي ايجاد اشتغال کنند، آموزش رايگان، مشاوره رايگان و تسهيلات ارزان‌قيمت تخصيص داده خواهد شد.
دولت براي ايجاد اشتغال بايد گره هاي کور پرداخت وام را بازکند/ اعطاي تسهيلات ارزان قيمت به جوانان در زمينه صنايع دستي و گردشگري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري اظهار کرد: ارتباط برقرار کردن با دانشگاه ها مي تواند مديران دستگاه هاي اجرايي را به بسياري از اهداف خود نزديک کند.

وي با اشاره به اينکه حمايت کردن از دانشجويان فارغ التحصيل لازم است تصريح کرد: دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهي به منظور فعاليت در زمينه ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مي‌توانند با دريافت وام‌هاي ارزان قيمت تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان، اشتغال مناسبي براي خود و ديگران ايجاد کنند.

عسگري سوادجاني اذعان داشت: اين اداره کل براي پوشش اشتغال دانشجويان فارغ‌التحصيل و افراد علاقه‌مند به کار در زمينه‌هاي ايجاد کمپينگ‌هاي گردشگري، خانه‌هاي مسافر، هتلينگ، اقامت هاي بومي گردي و... آمادگي لازم را دارد.

وي تاکيد کرد : هر فردي که انگيزه انجام کار را داشته باشد بيکار نخواهد بود و ما نيز در حد توان براي ايجاد اشتغال آن ها کمک خواهيم کرد.

عسگري با اشاره به اينکه نبود بازار فروش ازجمله مهم‌ترين و اساسي‌ترين مشکل در زمينه توليد محصولات است، گفت: خريد تضميني يا بازاريابي مناسب خدمتي است که اين اداره کل براي توليد کنندگان ارائه خواهد داد.

عسگري سوادجاني با اشاره به اينکه استراتژي سازمان پس از انتصاب جديد رئيس سازمان ميراث فرهنگي توجه به گروه‌هاي مردم نهاد و به ويژه اشتغال بانوان است، ادامه داد: از سياست‌هاي سازمان ايجاد اشتغال براي دانشجويان و همچنين فراهم کردن زمينه‌هاي مناسب براي اشتغال ارزان قيمت، مستمر و مداوم است.

وي با اشاره به راه‌اندازي مرکز رزرواسيون براي دانشجويان، گفت: بسياري از دانشجويان اين مرکز را راه‌اندازي کرده‌اند و در حال حاضر در فضاهاي مجازي مشغول به فعاليت هستند و با اين کار درآمد بسيار خوبي دارند.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان ايجاد نمايشگاه در دانشگاه‌ها به منظور ديده شدن قابليت‌هاي گردشگري استان را از برنامه‌هاي قابل ارائه اين اداره کل دانست.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۴:۰۸

22 Jan 2020