۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۱۱۲۶
رئیس کمیته صیانت از آب چهار محال و بختیاری؛

طرح های غیر قانونی هیات وزیران تعطیل شود/ بی تدبیریه دولت تدبیر و امید؛ چهارمحال و بختیاری را خالی از سکنه می کند

سخنران نماز ظهر عاشورا در شهرکرد گفت: طرح های غیر قانونی زیاده خواهانه و غیر کارشناسانه پشت سر هم اجرا می شود و طرح های قانونی نیز یکی پس از دیگری تعطیل می شود.
طرح های غیر قانونی هیات وزیران تعطیل شود/ بی تدبیریه دولت تدبیر و امید؛ چهارمحال و بختیاری را خالی از سکنه می کند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين امير قلي جعفري رئیس کمیته صیانت از آب چهار محال و بختیاری سخنران نماز ظهر عاشورا در شهرکرد با اشاره به اينکه پروژه تونل گلاب است که آب استان چهارمحال‌ و بختياري را به يزدانشهر اصفهان انتقال مي‌دهد و در دولت‌هاي احمدي‌نژاد و روحاني غيرقانوني اعلام شد و هر دو دولت قبول کردند اظهار کرد : متاسفانه امروز پروژه گلاب در حال اتمام است.

جعفري تصريح کرد : اگر تونل‌گلاب افتتاح شود، رودخانه زاينده‌رود در استان چهارمحال‌ و بختياري خشک خواهد شد و مردم سامان بايد کنار خيابان‌هاي اصفهان دست‌فروشي کنند.

وي افزود: برخي بيان مي‌کنند که طرح انتقال آب شهرستان‌ بن به بروجن را کم کنيد؛ اين درحالي است که اين طرح تنها براي تأمين آب اين دو شهرستان نيست، بلکه وردنجان، نافچ، فرادنبه، سفيددشت، شهرکرد و فرخشهر هم به اين آب نياز دارند.

رئيس دفترنظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان چهارمحال‌ و بختياري ادامه داد: آب براي ۲۰۰ کيلومتري استان يعني کاشان وجود دارد و براي ۴۰۰ کيلومتري استان يزد هم وجود دارد، اما براي ۴۵۰ هزار نفر مردم اين استان آب نيست؟ آيا اين عدالت است؟!

وي ادامه داد: مسؤولين بايد به مردم بگويند اين چه‌ قدرت و چه مافيايي است که سبب مي‌شود مصوبات شواي‌عالي آب بلوکه شوند.

جعفري خطاب به وزير نيرو گفت: حرف ما امروز اين است که اگر چنين تصميمي گرفته‌ايد که مردم استان را تخليه کنند، صادقانه به آنها بگوييد و اينقدر به مردم توهين نکنيد، و اگر قرار است مردم در اين استان بمانند، بايد وزير نيرو از مردم عذرخواهي کند.

وي با اشاره به اينکه مسئولين بايد با شجاعت و صادقانه به مردم بگوييد که نمي‌توانيم مقابل اين قدرتي که مصوبات هيأت وزيران را بلوکه مي‌کند، بايستيم اذعان داشت: هرچند که مي‌دانم مسئولين استان چقدر در اين خصوص تلاش کردند.

جعفري يادآور شد: آقاي روحاني در حضور ده‌ها‌ هزار نفر اعلام کرديد پروژه انتقال آب شهرستان بن به بروجن در اين دولت به اتمام مي‌رسد، اما ۶ ماه از دولت باقي‌مانده و اين پروژه ناتمام مانده است.

جعفري با اشاره به اينکه دولت بايد به داد مردم برسد بيان داشت: ۲۶ سال است که بسياري از دشت‌هاي استان توسط وزارت نيرو ممنوعه اعلام شده‌اند، اين بي تدبيري ها در وزارت نيرو از کجا نشات مي گيرد در صورتي که دولت آقاي روحاني دولت تدبير و اميد بود..

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۵۴

9 Jan 2020