۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۱۰۱۹
امام جمعه لردگان:

يکي از عبرت هاي عاشورا توجه به ارزش هاي ديني و روح معنويت در جامعه است

امام جمعه لردگان گفت: يکي از عبرت هاي عاشورا توجه به ارزش هاي ديني و روح معنويت در جامعه است و در هرجامعه اي که ارزش هاي اسلامي و روح معنويت و معرفت کم رنگ شود و آن جامعه ازحقيقت اسلام تهي مي شود در معرض انحراف بزرگ و فاجعه هاي تکان دهنده قرار خواهد گرفت.
يکي از عبرت هاي عاشورا توجه به ارزش هاي ديني و روح معنويت در جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام و المسلمين انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه  اين هفته با اشاره به فرارسيدن ماه محرم گفت: وجود امام حسين (ع) از پربرکت‌ترين نعمتهاي خداوندي است.

وي افزود: يکي از عبرت هاي عاشورا توجه به ارزش هاي ديني و روح معنويت در جامعه است و در هرجامعه اي که ارزش هاي اسلامي و روح معنويت و معرفت کم رنگ شود و آن جامعه ازحقيقت اسلام تهي مي شود در معرض انحراف بزرگ و فاجعه هاي تکان دهنده قرار خواهد گرفت.

امام جمعه لردگان از ظرفيت‌هاي روحانيان در تبيين مکتب امام حسين (ع) در اين ايام تاکيد کرد و افزود: هيئت هاي مذهبي و مساجد بايد تنها به عزاداري و سينه زني اکتفا نکنند بلکه قبل از عزاداري، روحانيون سخنراني در زمينه معرفت دين اسلام و نهضت عاشورا  را مدنظر داشته باشند.

انصاري به تشريح واقعه کربلا پرداخت و بيان داشت: حضرت ابوالفضل (ع) مظهر رشادت شهامت و دلاوري در کربلا بود و تا آخرين لحظه زندگي خود به امام حسين (ع) وفادار ماند و يار و ياور کودکان در صحراي کربلا بود.
 
خطيب نماز جمعه لردگان افزود: عاشورا اوج فداكاري و ايثار است. همه تاريخ، همه عالم، مسأله عاشورا و حسين‌بن‌علي عليه‌السّلام و اصحاب وفادار او را با اين خصوصيت شناخته‌اند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۸:۰۴

29 Dec 2019