۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۳۰۳۸۹
معاون استاندار اعلام كرد:

کمک 2 هزار ميليارد ريالي به شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دو هزار ميليارد ريال در دولت يازدهم به شهرداري‌هاي اين استان كمك شده است.
کمک 2 هزار ميليارد ريالي به شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري
به گزارش  جهانبین نیوزغ به نقل از بام ايران خبر، گودرز اميري معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در نشست هم‌انديشي شهرداران چهارمحال و بختياري با مجموعه مديران بانك مسكن استان تأكيد كرد: اين ميزان كمك در سه سال قبل از فعاليت دولت يازدهم، تنها ۶۰۰ ميليارد ريال بوده است.

وي افزود: در سه سال گذشته بودجه شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري به 4 هزار ميليارد ريال رسيده، در حالي كه اين بودجه در سه سال قبل از فعاليت دولت تدبير و اميد هزار و ۲۰۰ ميليارد مي‌رسيد.

اميري تصريح كرد: در همين مدت ۱۲۶ دستگاه انواع ماشين‌آلات سبك، نيمه‌سنگين و سنگين به شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري تحويل شده كه اين تعداد در سه سال قبل از فعاليت دولت يازدهم برابر ۸۴ دستگاه بوده است.

وي همچنين با اشاره به انديشيدن تدابير لازم براي رونق در بازار مسكن چهارمحال و بختياري بيان داشت: كاهش ساخت و ساز در بخش مسكن و كم شدن صدور پروانه‌هاي ساختماني يكي از مشكلات جدي شهرداري‌ها به شمار مي‌رود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري ۶۰ درصد منابع درآمدي شهرداري‌ها را از محل ساخت و ساز بخش مسكن اعلام و اضافه كرد: به همين منظور بايد راهكارهاي علمي و كارشناسي براي افزايش درآمد شهرداري‌ها تدوين شود.

وي از وجود ۱۴۰ كد درآمدي براي رفع مشكلات اقتصادي شهرداري‌ها خبر داد و عنوان داشت: با اين روش، وضعيت مالي شهرداري‌ها رونق مي‌يابد و از وابستگي به منابع درآمدي خاص رهايي مي‌يابند.

اميري اظهار كرد: ارتقاي زيرساخت‌هاي خدمات‌رساني به‌ويژه در حوزه گردشگري و تلاش براي افزايش رفاه مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ورودي به چهارمحال و بختياري در دستور كار شهرداران قرار گيرد.

وي بكارگيري غيرقانوني نيروي انساني در شهرداري‌ها را ممنوع برشمرد و ادامه داد: شهرداران شهرهاي ۴۰گانه چهارمحال و بختياري مصوبات غيرقانوني شوراهاي اسلامي را انجام ندهند و با تعامل نسبت به رفع اشكالات قانوني اقدام كنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۳:۱۱

28 Dec 2019