:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> سازماندهی 700 آموزگار در سه دوره تحصیلی | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۰۳۲۰
اداره آموزش و پرورش:

سازماندهی 700 آموزگار در سه دوره تحصیلی

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: سازماندهی 700 آموزگار در سه دوره تحصیلی، رشد و بالندگي دانش‌آموزان شهرستان سامان را دربر خواهد داشت.
سازماندهی 700 آموزگار در سه دوره تحصیلی
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد دهقاني رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه امسال در هر دوره تحصيلي سازماندهي و ساماندهي نيروهاي انساني در آموزش و پرورش در حال برگزاري است.

وي با اشاره بر اينکه سازماندهي کليه برادران و خواهران در دوره ابتدايي انجام گرفته است افزود: به لحاظ مشکلات خاص نيروهاي انساني سازماندهي کلي هر چند سال يک بار اتفاق مي‌افتد.

وي با بيان اينکه، امسال 400 آموزگار در دوره ابتدايي از دانشگاه فرهنگيان فارغ‌التحصيل شده‌اند گفت: اين امر باعث شده سازماندهي مجددي در مناطق شهرستان سامان اتفاق افتد.

محمد دهقاني گفت: ۷۰۰ آموزگار در سه دوره تحصيلي با توجه به امتيازاتي که نشات گرفته از سنوات کاري و ساير امتيازاتي که معلمين دارند سازماندهي مي‌شوند.

وی در پايان بیان داشت: اين سازماندهي رشد و بالندگي دانش‌آموزان شهرستان سامان را دربر خواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۱:۵۳

30 Dec 2019