۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۲۹۳۳۹
استاندار چهارمحال و بختياري در جمع دهياران:

مشکلات چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت‌ها ندارد/برخی مديران در جذب اعتبارات ضعيف عمل کردند

استاندار چهارمحال و بختياري در همايش دهياران اين استان گفت: بسياري از مشکلات استان چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت‌ها چه دولت فعلي و چه دولت‌های قبل ندارد و اين مديران استان هستند که در جذب اعتبارات کوتاهي کرده‌اند.
مشکلات چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت‌ها ندارد/برخی مديران در جذب اعتبارات ضعيف عمل کردند
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار  قاسم سليماني در همايش روز شهرداري‌ها و دهياري که با يک هفته تاخير در مجتمع لاله شهرکرد با حضور دهياران استان چهارمحال و بختياري برگزار شد گفت: استان چهارمحال و بختياري يکي از استان‌هايي است که قابليت‌هاي بسيار و استعدادهاي ناشکفته متعددي در آن نهفته و نهان است اما متاسفانه همچنان در زمره استان‌هاي محروم قرار دارد.

وي اين محروميت را ناشي از عملکرد دولت‌ها ندانست و تصريح کرد: در راستاي توسعه استان چهارمحال و بختياري اعتبارات بسيار خوبي چه در سال‌هاي قبل و چه در حال حاضر اختصاص يافته است اما متاسفانه بسياري از مديران در جذب اعتبارات استان از طريق وزارتخانه‌هاي مربوط کوتاهي کرده‌اند.

وي خطاب به مديران گفت: مطالبه‌گري بايد در وجود مديران باشد و اين از محاسن يک مدير است و يک مديري نبايد به دليل حفظ سمت خود دست از مطالبه‌گري از مراجع مافوق دست بکشد.

استاندار چهارمحال و بختياري به برخي اقدامات شايسته دستگاه‌ها و نهادها در سطح شهرها و روستاها اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه پيگيري‌هاي بسيار باعث شد با تخصيص اعتبارات مورد نياز، دريافت سهميه قير رايگان استان و همچنين همت دهياران و شهرداران استان چهارمحال و بختياري به معناي واقعي نهضت آسفالت در استان شکل گيرد که همچنان اين نهضت ادامه دارد.

استاندار دهياران را مسئولان دولت و امين مردم در روستا ها معرفي کرد و افزود: دهياران در درجه اول و در اهم موضوع بايد نسبت نظارت دقيق بر ساخت و سازها اقدام نمايند.

وي در ادامه به بلامانع بودن اجرايي طرح‌هاي هادي در مناطق حفاظت شده اشاره کرد و افزود: بزودي اين موضوع به صورت بخشنامه به دهياران ابلاغ مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري به پروژه آبرساني بن، شهرکرد، بروجن اشاره کرد و بیان داشت: اجراي اين پروژه انقلاب عظيمي در استان ايجاد مي‌کند که اميدواريم اين پروژه در سال ۱۳۹۶به پايان رسيده و بهره‌برداري شود.

قاسم سليماني همچنين به آبرساني روستاهاي لردگان از طريق چشمه آتشگاه و بخشي نيز از طريق شمس‌آباد اشاره کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در بخشي از سخنان خود به موضوع در اختيار گرفتن بخشي اراضي شهرها و روستاها توسط منابع طبيعي اشاره کرد و گفت: اين اراضي ملک مردم است و اداراه منابع طبيعي بايد با ديدي مهربانانه و کمک‌کننده نسبت به صدور مجوزا قانوني همکاري کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۳۴

26 Dec 2019