۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۲۹۳۲۴
مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري:

تشکل‌هاي مردم‌نهاد در گسترش نشاط اجتماعي تلاش بيشتري کنند

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت:سازمان‌هاي مردم‌نهاد مي‌توانند نقش بالايي در زمينه جذب خيرين، اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و گسترش نشاط اجتماعي در بين جوانان داشته باشند.
تشکل‌هاي مردم‌نهاد در گسترش نشاط اجتماعي تلاش بيشتري کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، عبدالرحمن قاسمي مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در هفته جوان امسال برنامه‌هاي متنوعي شامل جشن، دوره‌هاي آموزشي، مسابقات فرهنگي ورزشي با همت اعضاي ستاد در سراسر استان برگزار شد که قابل تقدير است.

عبدالرحمن قاسمي در ادامه محور سومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان را بحث ازدواج و عملکرد فرمانداران در اين حوزه دانست و افزود: ستاد ساماندهي امور جوانان با حمايت فرمانداران در شهرستان‌ها بصورت فعال در حال برنامه‌ريزي، شناسايي مشکلات و ارائه راهکارهاي مناسب است.

وي با اشاره به نام‌گذاري سال گفت: مقام معظم رهبري در نام‌گذاري سال پيش رو از عنوان اقدام و عمل استفاده کردند که نشان از توجه ويژه ايشان به اجرا و به ثمر رسيدن نتيجه جلسات است.

قاسمي بر لزوم فعاليت بيشتر تشکل‌هاي مردم‌نهاد و گسترش فعاليت خيرين ازدواج در اين حوزه تاکيد کرد.

وي افزود: اين سازمان‌ها چون از بدنه اجتماعي مردم و داراي نفوذ در جامعه هستند مي‌توانند مسير حرکت عمومي را به سمت ازدواج که ضامن دوام و بقاي فردي و اجتماعي جامعه است هدايت کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۱۹

26 Dec 2019