۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۲۸۶۳۱
در چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون

مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای فرهنگی کانون از برپایی هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون با عنوان "بازی‌های کوچک، رویاهای بزرگ" خبر داد.
برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای فرهنگی کانون که باحضور کارشناسان ستادی و مربیان مراکز برگزار شد، ضمن معرفی اعضای جدید شورا از برپایی هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون با عنوان "بازی‌های کوچک، رویاهای بزرگ" خبر داد.

وی با بیان اینکه پرورش فکر نوجوانان با استفاده از هنر نمایش، فراگیری مهارت‌های اجتماعی نوجوانان در تعامل با یکدیگر، فراهم کردن زمینه‌ای برای رشد خلاقیت و نوآوری در مراکز و گسترش فعالیت‌های نمایشی در کانون از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است افزود: مرحله استانی این جشنواره در نیمه اول شهریورماه برگزار می‌شود و راه‌یافتگان به مرحله کشوری از ۷ الی ۹ مهرماه سال جاری با هم به رقابت می‌پردازند.

رحیمی خاطرنشان کرد: ضمن برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره نمایش عروسکی در این استان به بررسی جنبه‌های تعامل با نهضت سوادآموزی در کانون نیز پرداخته شده است.

مدیرکل کانون پورش فرکری کودکان و نوجوانان شناسایی افراد بی‌سواد را در گروه سنی کانون و تحت پوشش آموزشی قرار دادن آنها توسط مربیان کانون از جمله فعالیت‌های مشترک کانون با آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی دانست و عنوان داشت: تنظیم فرم‌های ارزشیابی مراکز و جمع‌آوری مستندات ارزشیابی از دیگر موارد مطروحه در جلسه شورای فرهنگی کانون چهارمحال و بختیاری بود.

لازم به ذکر است صغری کاوه و اعظم آل‌معصوم از بخش فرهنگی، بتول کریم‌زاده از بخش ادبی و میرا منصوری‌نژاد از بخش هنری نمایندگان مربیان استان در این شورا هستند که توسط ۶۶ نفر از همکاران کانون انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۱:۳۷

26 Dec 2019